lördag 8 mars 2014

Almost back on track

 
Min nya powerwalk-kompis, en vattenflaska med insats för frukt och grönt från Saga Form
 
 
Hej där bloggvänner!
 
Som ni säkert märkt har jag legat lågt ett tag, med andra ord inga blogginlägg.
 
Helt ofrivilligt faktiskt...
 

 
Här är min superdupersnygga skärbräda från Petite friture


Fick en vanlig hederlig dunderförkylning för ett par veckor sedan. Flög till England med öronvärk, men hade lite otur och drabbades av ett virus på balansnerven.

Not kul!


 
Bottle with container for fruits and greens from Saga Form, Cutting board from Petite Friture, design by Claesson Koivisto Rune


Helt ofarligt, men bland det värsta jag varit med om. Jag tappade helt uppfattningen om vad som var upp eller ned.

Allt bara snurrade...

Tack och lov så har det nu efter nästan en vecka vänt och jag börjar känna mig helt normal igen!

Packar väskan lite lätt för ett par dagar i Stockholm igen!

 
 
Dear blogfriends, Im finally back on track.
 
Did get a bad virus on my balance nerv which made me totally dizzy for almost a week.
Didnt know what was up or what was down, but now Im just fine or on my way getting just fine again.
 
Right now Im on my way to Stockholm to have some fun for the weekend.
 
See U soon my sweet friends!
 
Susanne xoxo

9 kommentarer:

Unknown sa...

Cool!
Die sieht ja klasse aus ♥
Liebste Grüße
Petra

diana sa...


Hej

Rigtig god ture til Stockholm og rigtig god bedring !!
Hilsen Diana

Anonym sa...

Usch och fy! Fast det är många år sen minns jag med fasa när min man drabbades av detta. Det värsta han varit med om säger han än idag. Hoppas du inte "åker karusell" längre ;-)

Julia sa...

Me encanta tu bloc ha sido un placer visitarlo, te invito a mi blog, y si te gusta espero que te hagas seguidora.
Elracodeldetall.blogspot.com

Anci sa...

Skönt att du mår bra igen !

Kram
Anci

The Place To Be sa...

Ja men fy man har ju hört andra som drabbats av samma och det ska ju vara hur otäckt som helst! Skönt att du är tillbaka igen!

Var rädd om dig!
Kram Malin

Vida sa...

kryakram från mej och ta det lite lugnt tills du är hundra på banan igen ;))

superfräscha bilder...

Vidavårvindarfriskakram

Anonym sa...

Love that water cup.

I can't seem to find it in the US?

Do you have a link?

Heather

Anonym sa...

Stackare !!
Min mamma drabbades av det här i höstas och det tog 3 månader innan det gick över.
Så du har haft tur i oturen.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin