måndag 20 januari 2014

Tove Frank



Ny vecka igen kära vänner. Jag har parkerat mig i soffan med datorn och en stor balja kaffe.
 
Det blir en lugn dag då jag skriver texter och bloggar lite om vart annat.
 
 
Startar bloggdagen med ett inlägg om en underbar tjej som har förtrollat de flesta av oss med sina sinnliga, vackra fotografier, Tove Frank.
 
Hon var med på Formex för första gången i år och jag hade turen att träffa henne där.
 
(Alla bilder fotade jag i hennes monter)




 
På mässan visade hon sin senaste kollektion fotografier som vid försäljning genererar bidrag till att rädda världens korallrev,


 
Skapandet fortsatte även här på mässan. Här skär hon till sina vackra memorygame tillverkade med bilder på sin farfars frimärkssamling. Ett spel som passar både vuxna och barn alldeles utmärkt.
 
En alldeles ljuvlig gå - bort - present.






En nyhet som snart dyker upp är en presentbox med härliga yoga-övningar för ryggen, en back box helt enkelt.
Boxen är fylld med ljuvliga kort och varje kort har en bild på övningen samt instruktioner på baksidan.
 
Kika gärna in och inspireras av Toves konst HÄR. Där finner du alla produkter samt återförsäljare.
 
Ha en fin förmiddag kära bloggvänner!
 
Kram Susanne

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vackert och skört <3
-monica

me and alice sa...

Hej Monica!
Ja hennes fotografier är så vackra.
Kram Susanne

Malin - Stjärnflocka sa...

Så vackert!!!
Ha en fin dag!
Kram Malin

Unknown sa...

Vilket fint inlägg! <3

Marthina, Holmbytorp sa...

Föll också som en fura för Tove som person och såklart hennes konst! Kommer till min butik nästa vecka, under tiden pryder hennes änglakort mitt bord bredvid sängen <3 Kram Marhtina

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin