fredag 22 mars 2013

T.G.I.F

 





 
naturals in our kitchen 
 

thank - god - it's - friday - again!
 
Kikar in och önskar er en fin fredag med ett par bilder från vårt kök.

Ni som följt mig ett tag vet ju om min kärlek för korgar av alla de slag och ett smart tips är att hänga korgarna på väggen. Jag tycker det blir så vackert och vilsamt.
Dessutom väldigt praktiskt att ha en nära till hands när den ska användas...
 
Även om det fortfarande är alldeles förbaskat kyligt för min smak så är det ändå underbart att ljuset har hittat tillbaka med långa härliga eftermiddagar i solljus... Eller hur?

Man får liksom lite mer energi igen...
 
kram på er
 
...................................
 
thank - god - it's - friday, right?
 
I hope you will have a great evening where ever you are! I Think it's so nice that the days are getting lighter.
 
Especially for us who lives up her in the north of Europe with the terrible darkness during autumn and winter...
 
Love from S

7 kommentarer:

Anonym sa...

Tack susanne för vackra foton och bra ider. nu vet jag vad vi kan gö me våra korgar.
hälsar kristina i Duvemåla ;)

sabine sa...

Love the light in your kitchen!

/Sabine

Lisa sa...

Så fint, gillar ditt ljusa varm kök.
Hälsar Lisa

Änglarnas hus sa...

Jag håller med dig..verkligen vårkänslor att kika ut genom rutan idag!!
ha det gott i helgen!!

Kram kram Sanne

MammaElva sa...

Mycket, mycket snyggt! Ha en superfredag! kram elin

Will @ Bright.Bazaar sa...

Yay for Friday! Have a fab weekend! :)

Aquilejans sa...

Vilka härliga bilder!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin