tisdag 3 juli 2012

a little sewing project




Äntligen en underbar sommardag! Solen skiner och det är nästan helt vindstilla, helt fantastiskt med andra ord.

Har börjat med ett litet syprojekt, som jag tror kan bli bra. Om det nu blir som jag har tänkt mig, vi får väl se hur det blir...

Nä nu blir det loppisjobb, men först en kaffe i solen!

Ha en fin dag på er!


..............................

Today it's a wonderful day here in Sweden. Sunny, warm, a little bit cloudy and almost no wind.

I have started a new little sewing project. I will show you when I'm all finished...

have - a - great - day - wherever - U - are

Susanne

4 kommentarer:

Anonym sa...

Söta Susanne!
Nu blir man allt nyfiken!! Väntar med spänning på resultatet! LYCKA till med loppisiriet på lördag!!
Önskar dig och alla besökare att all sol i Sverige lyser på er och att det blir en underbar dag!
Kram Zazza Susanne

MammaElva sa...

Spännande, vad kan det bli?

Linda sa...

Måste säga hur fantastisk din blogg är. Ramlade in på den av en händelse när jag skulle googla fram en bild av ett bambudraperi och har suttit klistrad vid den sen igårkväll (med ett litet uppehåll för sömn).
Den är så väldans inspirerande och du har så enkla knep till stordåd så i helgen kommer jag ägna min tid åt min lägenhet, som redan är fin, men som behöver lite förnyelse. TACK!

Sofia sa...

Blir säkert nåt fint...förväntansfull!!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin