onsdag 31 augusti 2011

Younger skin in ten minutes



Hej på er!
Det är den här produkten, Young Face Mask  jag pratade om tidigare ikväll! Nu är det upp till bevis. Kommer jag bli yngre på tio minuter?
Nej, jag tror knappast det, men huden kommer säkerligen kännas mjukare och jag får en stunds vardagslyx!
Det är inte illa, eller hur?

Nu ska jag hoppa in i vår inte så lyxiga tillfälliga dusch nere i källaren, sedan ska jag göra mig en kopp te och lägga den här ansiktsmasken. Ska bli riktigt mysigt.

Kram och godnatt!
Berättar för er i morgon hur det var...


Lite fakta om masken:

Young Face Mask

Efter 10 Minuters användning är du redo för Catwalken!
Young Face Mask är en världsscensation från Finland - en total ansiktsbehandling som gör huden mjuk och len, motverkar svullna områden och reducerar rynkor. Gör huden len som aldrig förr!
Young Face Mask sänker temperaturen i ansiktet med 4 grader och tar då bort hudens alla svullnader. För att kunna bevara alla de fina ingridienserna Aloe Vera, Vitamin E och C, Hyaluronan Serum, innehåller ansiktsmasken alkohol.
Kortsiktigt får du en fräsch ”look” på 10 minuter. Långsiktigt får du mjukare och mer välmående hy samt en stark anti-ageing effekt. Resultatet är unik och man ser yngre och betydligt fräschare ut i ansiktet. Enligt experterna – bättre än ansiktsbehandling på salong!

Ps. Kom också ihåg att vara med i utlottningen av fribiljetterna till antik och samlarmässan i Kista!

..........................................

I have been chosen to try this new product (facemask). It says that you will get a younger face in ten minutes...
Tell you tomorrow!
Sleep tight dear blogfriends!

Susanne

9 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Så spännande- njut av lite onsdagslyx nu;)

Anonym sa...

Jag gillar allt vad såna produkter heter. Ska bli roligt höra vad du tyckte!
Tack för en mycket trevli blogg
Malin

Wicked Faerie Queen sa...

Where can you purchase "Young face mask" and how much does it cost?

Thanks,
Sue

wickedfaerie13@gmail.com

From Canada

vosgesparis sa...

new picture tomorrow then!

Anonym sa...

Hurvar masken? nyfiken!
hälsar Lena

Sallys hus sa...

oj då! en sån skulle man behöva hinna med varje morgon...då...hur skulle det gå till??...fniss..
nä men det ska bli kul att läsa vad du tyckte. Har svårt att unna mig sån vardagslyx....ska nog försöka lägga in det i schemat..;)
Kram o ha en mysig dag!

Elina sa...

Det låter härligt, väntar med spänning på resultatet! :-)

Kram Elina

Unknown sa...

Ohlala. DEN måste nog jag testa!!! Hahaha ...

/ Ulrika

Kickan Style sa...

OJ låter spännande, du måste berätta hur det gick!!

Kristina

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin