tisdag 5 juli 2011

a handy pet, made of wood



Ni vet ju hur jag och små trädjur är. Vi har ett alldeles särskilt förhållande till varandra och den här lilla voffsingen är också en favorit.
Många av er hade säkert någon liknande när ni var små.
Den är väldigt väluppfostrad och faller liksom omkull när man trycker på den underifrån...



Nu står den så lydigt på mitt skåp i arbetsrummet!
Nä, nu måste jag ut och fortsätta röja i uterummet... För det blir loppis här hemma på gården om några dagar.

Nu på Lördag öppnar vi klockan 10-14, sedan blir nästa gång på Onsdagen efter kl. 14-18!
Hjärtligt välkomna!

Kram Susanne

9 kommentarer:

B. sa...

Bellissimo!!
saluti
Barbara

Sara sa...

Så söt :-)
Kram

Emma sa...

Vad kul med loppis!
Vi är i Dalarna på semester och skulle gärna komma och kika på lördag. Hur hittar man?

Kram
Emma Fahlstedt

Madeleine sa...

Hej,
Vi vill också gärna kika förbi på loppisen och funderar över adressen?

/Madeleine

Mys och hemtrevnad sa...

japp en sådan fanns i min ägo...nostalgisk...kramis semlan

Sandra sa...

Kul, har en exakt likadan hund hemma, måste nog ta och ställa fram den på någon bra plats.

Designbird sa...

Helt helt underbar! Det blir att hålla ett extra öga öppet på loppisar efter en liten trähund.

enannanhelena sa...

Jag faller pladask, lite på sidan, ;), sådär lagom framstupasidoläge, för din lilla wooden-vovvsing! Så söt, med svansen rakt upp!

/helena
(som hade viftat på sin... om hon hade haft någon:)

Pia - Aspellhome.se sa...

Skulle gärna kika förbi på din loppis, alltid trevligt och speciellt som jag också bor i Borlänge. Undrar som en del andra över adressen dit?
//Pia - Aspellhome.se

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin