tisdag 16 november 2010

Winterbath!


Lavendeltvål Kate W och lavendelhjärta från Cottage & Roses, vit tvål från Face och det lilla badskummet från Åhléns...

Det är snart dags för årets vinterbad så jag har skaffat mig lite nytt till badrummet! ;)

Älskar allt som doftar, olika vackra tvålar och badskum. Det behövs inte så mycket mer för att få det lite mysigt...


Love to buy small cute things for the bathroom. You don´t need so much to get a nice luxury feeling. Just a couple of new soaps, a foambath and a heart filled with lavender...
kram Susanne

9 kommentarer:

Hanna i Det stora grå huset sa...

Så kul att kika in för att kolla ett missat inlägg och så har du precis lagt ut ännu ett... Lyx!

Ha en fin dag i kylan!

Kram

n o r d i n g å r d e n sa...

Så roligt, jag har också ett "spa-inlägg" i dag!!

Detta är väl guldkornen i livet, nya goda dofter, jag älskar sånt och en massa tvålar!

Många blir bara liggande för att vara vackra men två har jag använt nu i veckan i duschen, bättre än duschkräm!

Dina tvålar ser ljuvliga ut, mera tvål till folket:)

Vi är lyckligt lottade som gläds över det lilla! Mari.

Mys och hemtrevnad sa...

visst finns det mkt vackra tvålar och ljuvliga dofter...Jag köper ibland och så blir de liggande som prydnad, synd nog...Att bada är ju bara så avslappnande och bra för själen...undra om jag inte ska öppna en av mina fina tvålar och njuta till jul*ler kramis semlan

Lantligt i smultronbacken sa...

Ohhhh, ser att du visar mitt favoritbadskum. Jag älskar det och har gjort av med flera flaskor och har önskat mig mer i julklapp. Doftar underbart och juligt dessutom

Kram

Anonym sa...

Tack för tipsen! Måste provas.
Linn <3

Hemma hos Märtha sa...

Hej!
Mysigt att krypa ner i ett varmt bad med lite tända ljus och väldoftande tvålar och en bra bok nu när det är så mörkt och kallt på kvällarna.

Ha en bra dag!
Kram
Anne-Lie

Anonym sa...

Även jag älskar allt som doftar !

Tvålar finns ju i så många härliga sorter som både är vackra och som doftar helt underbart.

Snuskebassa sa...

Dufter er deilig, og hjertet er bare nydelig :-))

Fröken Grön sa...

Åhh, vad jag längtar efter ett badkar! - Att ligga i badet och bara gotta mig är nog min absoluta favoritsyssla i livet, tror jag. Förhoppningsvis blir det plats för ett när vi slänger ut oljetanken ur källaren framöver. Så länge köper jag lyxiga, väldoftande tvålar att ha i duschen.
Ha en riktigt skön tisdag!
/Anna-Karin

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin