onsdag 24 november 2010

Wednesday morning


Godmorgon! Har just städat av efter morgonens frukost. Resten av familjen har åkt till jobb och skola...

Det är nu jag kan sätta mig och jobba lite här vid datorn med mitt goda kaffe. Ute har det så smått börjat snöa och det stormar för fullt!
Brrr, så skönt att kunna vara inomhus då...


Igår målade jag en korg jag köpte för ett tag sedan. Gillar formen för att den är lite högre.

Häromdagen letade jag febrilt efter en korg jag hade förra julen när det plötsligt slog mig att jag sålde den på vår loppis i somras...


Så typiskt mig, men nu har jag i alla fall en korg igen...

Snart blir det en utlottning här på bloggen, kanske redan i eftermiddag. 
Håll ögonen öppna!

We have just finished breakfast here in me and Alice house. Now everyone except me left the house for work and school...

Yesterday I painted this basket white. Think it's perfect for a little tree...

Dear readers keep your eyes open today or tomorrow! I will have a lottery here on the blog and everyone can join in!

See U later!

kram Susanne

5 kommentarer:

Hanna i Det stora grå huset sa...

Fiiint...
Det är då typiskt att man säljer saker somman sedan skulle ha behövt. Vet precis hur det är...

Håller utkik efter din utlottning, spännande...
Var gärna med i min om du vill! :)

Sköt om dig!
Kram Hanna

Sköna o Gröna Ting sa...

God morgon Susanne!
Jag såg den, jag såg den....
SVENNES kaviar är favoritpålägget i detta huset:)
Jaja, jag såg ju så klart allt det vackra oxå såsom den vita kannan och dina nymålade korg!!!!
Nog har man ångrat en och annan sak man varit för snabb med att sälja på loppis men som tur är går dom att ersätta med annat.

Ha en underbar dag i vinterkylan...
Kram
Mariane

Vida sa...

o så vacker äggkorg du har..och den nya höga korgen är kanon..

njut av ditt kaffe i husvärmen...
riktigt bra bilder vännen...

sitter oxå vid datorn och fixar..snöstorm även härnere

Vidamåsteutfårvaktkram

Mys och hemtrevnad sa...

åh så gott det såg ut med frukost hos dig...kramis semlan

Den där Victoria sa...

Vilken härlig äggkorg du har. Har en sån variant modell större, så den platsar inte på köksbordet tyvärr. Jättefina bilder i övrigt.

Hälsningar Elvira

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin