tisdag 2 november 2010

Tuesday!


Jag har arrangerat om i mitt stora skåp i tv-rummet! Vad jag gjort får ni se senare. Nu blir det stan och lite shopping med sonen. En riktig mamma & son dag!
Får inte jobba med min arm vid datorn eller med textning på hela dagen idag. Har gått och dragit på en inflammation i axel och överarm som inte vill ge med sig. Hmm... kanske för att man inte vilat armen riktigt. Så typiskt att det är högerarm också... Men det löser sig säkert snart!!
Vi ses i kväll!!

Today I'm going to town with my darling son Anton. We will have a mother and son day...
In our tvroom I have been rearranging in one of my cupboards recently, maybe I show you tonight!!
Have a great day!!

Puss Suss!

9 kommentarer:

Malmkakan sa...

Hoppas du blir bra i armen fort.

Vilket härligt fotoarr.
Spännande att se vad du hittat på med skåpet.

Kram, cecilia

Anonym sa...

Åh,va härligt med en mamma & son dag:)Hoppas ni får det riktigt mysigt.Tråkigt att du inte är bra i armen:( Se nu till att vila ordentligt och ha en fortsatt bra vecka! Kram Annsofie

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej,
så tråkigt med armen. - Krya på dig!

Låter toppen med en mmma-son dag, jag väntar på min lilla skruttunge som jag inte träffat på flera dagar och då blir det mamma-dotter i 3dagar.

Kram Monica

Linruz sa...

Trist med armen vännen , hoppas lite vila gör den bättre.
Njut av din mamma-sondag nu
Kram Lina

Vida sa...

mitellavila armen goa du..så du blir bra tills du ska röra i gröten;)

nu blir jag nyfiken på vad du har gjort med skåpet..det är alltid så läckra saker du kommer på:)

packatklädertillvitrysslandkram
Vida

Cindy sa...

Have a beautiful day, Alice with your son.
Hugs, Cindy

Alberte sa...

Deilig!
♥♥♥

~*~ saskia ~*~ sa...

Have a sweet evening, Susanne xx

NerbyKatta sa...

Härligt med en mamma-son-dag!

Stackars dig som har ont i din arm :( Jag har också ont i min högerarm, fast från armbågen ner till handen. Dom säger att det är tennis-armbåge och det enda som hjälper är VILA!! Hur vilar man med hö. arm när man är högerhänt??? Plötsligt vill man ju putsa fönster, stryka gardiner, möblera om, måla mm, mm. Jag håller allvarligt på att bli galen! Har gått så här nu sen i början av sommaren...
Hoppas, hoppas vi blir bättre!!!

Älskar din blogg btw. Läser varje inlägg men är urdålig på att lämna spår efter mig.
Du är en stor inspirationskälla för mig :)

Många kramar från norra Värmland.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin