måndag 8 november 2010

Teatime!

 pic from pop culture cooking


 pic from lovely room


Jag hade en trevlig tur till skogen i dag tillsammans med goaste Paula. Sedan blev det teatime hemma hos oss med pepparkakor och färskost...

Hittade lite roliga koppar på google för en stund sedan som jag visar er här...

I had a lovely time in the forest with my dear friend Paula today. We picked some moss and blueberryplants. After the walk we had teatime in our kitchen...
Found some nice pics of teamugs on google...

Have a great evening! With or without tea...
Susanne

7 kommentarer:

Kamomilla sa...

Mys! Jag är ingen större temmänniska men nu blev jag nog sugen på en kopp i alla fall!

Matilda sa...

Vilka fina koppar! :) Låter som en mysig dag!

Mys och hemtrevnad sa...

ja, anytime is teatime heter det ju...Pepparkakor med ädelost tycker jag är mumma....kramis semlan

Marie - Systrarna sa...

Teatime säger man ju inte nej till... Helt galen temänniska som jag är! Mysigt det låter med PEPPATKAKOR och ost, nu duggar julattributen tätt.... Kram!

LUPINUS SALON sa...

the teamug-lamp is great!!! Antje

Lara sa...

This photo is incredibly peaceful! Love!
:) Lara

Anonym sa...

Oh Susanne, the second pic is my favorite! I love to drink tea, but I also love to drink choco-cappuchino. Hmmmmm...delicious!
Kram, Sabine

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin