torsdag 25 november 2010

Soul of Maïa lottery!






Då var det dags för en utlottning här på bloggen igen!

Den här gången lottar jag ut detta vackra halsband i samarbete med Soul of Maïa som drivs av smyckesdesignerna Susanne & Marie!

De tillverkar helt underbara smycken i olika halvädelstenar och pärlor.

Lotushalsbandet jag lottar ut är tillverkat av vit turkos, handkarvade benpärlor och vit kvarts...

Det är otroligt vackert och levereras i en vacker dimrosa plyschpåse...

Alla är hjärtligt välkomna att vara med i utlottningen!
Bara att skriva en kommentar...
Har du blogg och vill ha dubbel vinstchans skriver du ännu en kommentar och länkar på din blogg om tävlingen med bild.
Gå gärna in och titta på Soul of Maïas hemsida. Där kan ni se ännu fler av deras vackra smycken och var deras återförsäljare finns...


Finally it's time for a lottery!
This time I give away a beautiful necless in semiprecious stones from the company Soul of Maïa. The necless is made of white turquoise, hand carved bone beads and white quartz... It's so beautiful...

All you have to do to participate is to write a comment here on the blog!
If you have a blog and want to double your chances you write a second comment and link with a picture on your blog...

The lottery ends on Thursday 2 December at 18.00...

Good luck!
Susanne

158 kommentarer:

simplicity sa...

ÅÅå jag vill vara med och tävla!! Ljuvligt halsband!!

Och alltid så ljuvliga bilder... lisa för själen att komma in här Susanne!

Kramar Jannice

Blickwinkel sa...

Oh a nice giveaway! I will link this lottery in my Blog...

Kram
Esther

Crystal sa...

This is such a beautiful necklace! Thank you for hosting such a great giveaway!

Anonym sa...

What a nice idea! I love to be part of your lottery!
Have a lovely evening,
Sabine

Kajsa sa...

Hej!
Vilket fint halsband, vill såklart vara med i utlottningen! Har länkat till din sida på min blogg också..!
Bara hålla tummarna nu :)

Cindy sa...

This sounds wonderful!
Hugs, Cindy

H ennA sa...

Hejsan!

Jag vill gärna vara med! Så fint halsbandet är!

Må så gott!

Mvh Anne

Anonym sa...

Oh så fint halsband. vill jättegärna vara med och tävla-
Ha en fortsatt bra dag!!

imoolsson@hotmail.com

Anonym sa...

Självklart, jag är gärna med jag också. Det skulle vara så roligt att få vinna det härliga halsbandet.
Många hälsningar
ela

Anonym sa...

Åhh vilket underbart smycke. Jag är gärna med och tävlar.
Tack för en otroligt inspirerande blogg.

Mvh
Ulrica
från Karlstad

Mira sa...

Vakkert smykke!

Heldig den som vinner.

Nydelig blogg, Her hos deg likte eg meg.

Klem fra Mira.

AC sa...

Vilket ljuvligt vackert halsband :) Självklart vill jag vara med i utlottningen av detta fina smycke.
Kramiz AnnaCarin

Vardagstugg sa...

Självklart är jag med i en sån här fin utlottning! =)

Annelie

Norrfrids Eija sa...

Jag vill vinna, känner att jag börjar få medvind nu...
Eija

Norrfrids Eija sa...

Och kommenterar igen för nu har jag länkat för att dubbla mina chanser!
Eija

Marissa June sa...

Beautiful! I've never seen white turquoise before.

Alle mooie dingen sa...

this is a really lovely creation..and i shall put the link on my blog... i'm a follower and i did put a reaction on your blog... ohhh that would be lovely if i win
thanks in advance
greetings
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

mysiga heestrand sa...

Vilkert vackert smycke, det skulle jag gärna vilja vinna.
Kram Marita i Heestrand

Anonym sa...

Va roligt med en tävling igen...kanske man kunde få sig en julklapp, man vet ju inte , kanske man blir utan ifall man inte själv försöker skaffa sig en! Vill gärna ha en lott-med vinst! H Careina, Åland

Hem och Harmoni Marie sa...

Ljuvligt vackert!
Jag är gärna med och länkar till utloggningen också.

kram Marie

Jolanda sa...

It looks great, what a beautiful colours...i love it!
I put a link on my blog, lovely greetings from the Netherlands, Jolanda

Anonym sa...

Hej, Susanne!

Vill gärna vara med och tävla om det fina halsbandet med 1 lott!

Ha en fin kväll!

Kram Renate
wretefelt@hotmail.com

cat sa...

Woaw vad fint. Kan se det framför mig till julstassen, därför har jag även länka för att öka på chanserna.
Ha de gott. Catarina

Sara sa...

Så supersnyggt! Bara att hålla både fingrar och tår.

Kram.
Sara

Lina sa...

Så vackert halsband, till julafton eller nyår kanske?!
Hoppas på tur /Lina (lina@settern.se)

Anette sa...

Kul med utlottning. Jag víll vara med.

kramar @nette

Villa Ekström sa...

Hoppas på tur. Såå fint halsband! Kram Linda

Anonym sa...

Åh vilket fint halsband, det vill jag verkligen vinna.
Håller tummarna att tomten kommer tidigt till mig.

Kramis Åsa D

Anonym sa...

Självklart kan man ju inte missa denna chans! Tänk att få ha detta vackra halsband runt halsen i jul!
Annis
Anna.th@spray.se

Loella sa...

Åh så fint, detta vill jag vara med och vinna.....

Jag länkar till din sida också så mina vinstchanser ökar...:)

Hälsar Loella

Tiina sa...

Hello Susanne and greetings from Finland! I read daily your lovely blog and enjoy it very much. I'd like to participate your lottery with beautiful neckless.
Wish me luck ;-) Tiina

C. Tvillingmamma sa...

Jag blir överlycklig om jag får en del av Sussi´s skapande.

En lyckolott tack!

Mollymera sa...

Hejsan!
Jag vill gärna vara med och vinna det fina halbandet.
Kram

Mollymera sa...

Jag har länkat på min blogg, så jag tar gärna 2 lotter ;-)

Fröken Grön sa...

Åhh, så vackert! Klart jag vill vara med i utlottningen! Jag länkar även från sidomenyn på min blogg.
Nu ska jag hålla tummarna och hoppas på tur!
Må så gott!
/Anna-Karin

Kim Palmer sa...

Have only just found your blog jumping from Los Cotrions. How wonderful and refreshing it is! Love the turquiose necklace, count me in please!

Anonym sa...

God kveld, Susanne!
Jeg blir gjerne med på din utlottning.
Vennlig hilsen
Hilde

Mims sa...

I'm in.

Elsker elsker ELSKER bloggen din!!

Louise Alexandersson sa...

Ååå hennes smycken är så vackra! Besökte henne på första mässan på Formex, underbart!

Kram

Louise Alexandersson sa...

Ååå hennes smycken är så vackra! Besökte henne på första mässan på Formex, underbart!

Kram

Erica sa...

Vilka fina bilder! Jag är gärna med och tävlar.

Ha en fin kväll!

Maria sa...

Vilka underbara smycken, jag är gärna med i utlottningen!!! :)
Länkar till dig från min sida!

Ha det gott!
KRAM Maria

Anonym sa...

Jag har länge velat köpa ett halsband från soul of maia och detta är såå fint, så absolut vill jag vara med och tävla.
Kram Ingela

Mrs. Monday sa...

Nydelig smykke og nydelig blogg! Jeg vil gjerne være med i trekningen og linker fra bloggen min!

Ha en fin kveld,

fra Miss Monday

Anonym sa...

Oh,such a pretty necless,I look forward to wear it;-) Your blog inspires me every day and I love the pictures.
Greetings from Germany
Elisa

Anonym sa...

Undrar om det halsbandet är ämnat för mig?!...Ljuvligt vackert är det hursomhelst så jag hoppas att turen är med mig.
Tack för alla vackra bilder du bjuder på, kikar in varenda dag!
/Anna I.

Sanna sa...

Vilka härliga smycken! Vill självklart vara med och tävla! Länkar tävlingen på min blogg också :)

Hoppas, hoppas :):)

s.m.i.l.e sa...

Hej! Jag håller tummarna och önskar dig en fortsatt trevlig vecka!

:-)

Anonym sa...

Å vilket ljuvligt halsband det vill man ju vara med och tävla om.
Ha en riktigt go helg
Kraam Therese
(www.herbretantik.se)

Anonym sa...

Klart jag är med och jag länkar naturligtvis!!

Ljuva Drömmar sa...

De har så vackra smycken. Skulle gärna äga ett sånt här så jag är gärna med i din utlottning.
Länkar givitvis.

Kramar Maria!

Ljuva Drömmar sa...

De har så vackra smycken. Skulle gärna äga ett sånt här så jag är gärna med i din utlottning.
Länkar givitvis.

Kramar Maria!

erin's art and gardens sa...

how lovely...thanks for the opportunity.
erin

fem barns mamma sa...

Såå fint, jag vill vara med och tävla!

Kram Emma

fem barns mamma sa...

Såå fint, jag vill vara med och tävla!

Kram Emma

fem barns mamma sa...

Och en lott till, länkar från bloggen!

Kram Emma

Anonym sa...

Hi Susanna from snowy Russia! Everyday I'm waiting for your posts, so beautiful and cute and cozy. I have even started to study Swedish to read you =)
The necklace is beautiful!

Anonym sa...

Åhh vilket vacker halsband och ett stort tack för en inspirerande blogg! jag är gärna med i utlottningen :)

Med varma adventshälsningar

Ninni

Millan sa...

Hej Susanne!
Jag vill gärna vara med i loteriet & länkar även från min blogg http://systermillan.blogspot.com/

Ha det bra!

Anonym sa...

Åh! Ett fint smycke hade gjort mig så glad. Någonting som symboliserar och kan påminna mig om min styrka i denna jobbiga tid jag har gått och går igenom. Kram Jenny

Sara sa...

Detta halsband skulle passa perfekt till min julkänning:) Jag håller tummarna för att det hänger runt min hals till julen:)

Ljusa vardag sa...

Hej! Jag är gärna med och tävlar!
Jättevackert halsband.
Ha en fin dag! Kram Anna

Anonym sa...

Underbart vintervitt halsband, detta skulle mig passa, när jag vill gå och svassa..:)

Mimmi sa...

Dessa halsband är helt ljuvliga och självklart skulle jag bli glad över att vinna ett.

Mimmi sa...

Sedan länkar jag på min blogg också!

Anonym sa...

God morgon
Vilket underbart halsband, skulle "gifta" sig med min inköpta julklänning. Vore helt suveränt ihop...
Tack för en inspirerande blogg som du delger dagligen!
Vinterhälsningar från Vårgårda; Kram Elinor

ANNIKA sa...

Så underbart vackert!
Ja deltar och hoppas på en julklapp till MIG SJÄLV.
Du hör till mina dagliga vanor och jag gillar dina fina bilder.
Ha en skön helg!
gustafsson.57@hotmail.com

Mariana sa...

Hej Suss!

Ännu en gång får jag tacka för din härliga blogg med dina alltid så fina bilder.
Jag håller en tumme för mig själv och önskar en mysig advent.

ineta sa...

Hi Susanna, love your blog; it's a space where I find deepness; I think and hope that most of us always are in searching of this feeling, of this 3rd dimension: in relations with others, in books and movies we choose, at work and home we create.. and when we've finally found it - we know it's a pearl; so, your blog is a pearl of simplicity and joy of living.
I still don't have kids - but I know that the day when they let me know about them is coming. And I wish to myself to have so much love, so much warm and so much inspiration growing up them like I feel in "meandalice".
best greetings from Luxembourg; thanks for lovely lottery - count me in please, too!

Annas skattkammare sa...

Hej Susanne! Självklart vill jag vara med i utlottningen, vilket vackert halsband!! Jag länkar såklart från min blogg också.
Trevlig helg!
Kram /Anna

iheartsunnydays sa...

Oh Susanne - what a wonderful giveaway and such a gorgeous necklace. I love the carved bone beads. Just Beautiful :)

Unknown sa...

Hi Susan,

I read your blog for a very long time and I start every day with you.
Thank you for the beautiful inspiration every day
warmly greet you from Warsaw and write to the lottery:)

Patrycja

Åsa Nilsson sa...

Åh så fint! Som allting annat här på din fina blogg. Jag är gärna med och tävlar.

Kramar från Åsa i Skåne

Mjuka sa...

Vilken vacker vinst!! Vill gärna vara med och tävla.
jag länkar på min blogg!
Kram Malin

Anna G sa...

Om jag vann vore mammas julklapp fixad ;)
Hon skulle bli jättefin i halsbandet!

Fantastiskt fin blogg förresten, en klar favorit.

AnnCharlotte sa...

Jag vill gärna vara med i lotteriet om det vackra halsbandet....och jag gör en länk såklart ;)

Anonym sa...

Hej Susanne!
Dalkulla som jag är så läser jag din blogg varje dag. Blir så otroligt inspirerad av dina vackra bilder!! Har norpat en idé eller två under tiden jag läst... :-)

/Kram Anna

anna_ekeroth@yahoo.se

Anonym sa...

Hej Susanne!
Dalkulla som jag är så läser jag din blogg varje dag. Blir så otroligt inspirerad av dina vackra bilder!! Har norpat en idé eller två under tiden jag läst... :-)

/Kram Anna

anna_ekeroth@yahoo.se

Anonym sa...

Hej Susanne!

Hoppas på tur med det fina halsbandet. Tack för en fin blogg!

Anonym sa...

I love to be in your lottery and I like your blog. Greetings from snowy Switzerland, Sandra.

Emelie sa...

Underbart vackert halsband! Det skulle passa så bra på min julkonsert där vi ska var helt vitklädda som änglar. Jag håller tumarna!

Emelie sa...

Nu har jag länkat till din blogg om finhalsbande :)

Nora sa...

Hi!

Häsningar från Finland! This is my favorite blog and I visiting here almoust erveryday. Your photos are fabulous and inspirate me!

Anonym sa...

Fantastiska bilder är det ALLTID på din blogg,bilder som skapar ro,glädje och som nu HA BEGÄR!!!
Håller tummarna att halsbandet blir mitt.

Anonym sa...

Tack för all inspiration jag får i din blogg! Det är alltid lika roligt att kika in hos dig och Alice.
Jag passar på att vara med i tävlingen av det ljuvliga halsbandet och hoppas på tur för en gång skull! /Karin E

véro sa...

Simply splendid ! like all the jewels from Soul of Maïa in fact. And so in the spirit of your blog...

And a BIG (I mean enormous!) THANK YOU Suzanne, your blog is a delight, my first visit of the the day is for you and I'm really addicted.
Your pictures are so poetic and inspiring...
And I really appreciate that you take time to translate your posts in english, it's great !
All the best for you from the south of France,

ps :A little thing matching the weather you have at this time:
http://4.bp.blogspot.com/_P80NWI_ooJQ/TK8XWJuKH1I/AAAAAAAAAM8/z1wgCer8UfI/s1600/pn30.jpg

Silvia sa...

So gorgeous! Thank you Susanne. :-)

Anonym sa...

Jag vill också tävla då halsbandet ser alldeles alldeles underbart ut!



http://www.blog.dübeck.se/

Susanne T sa...

Klart jag vill vara med och vinna....
Hälsningar från Sus

Cecilia sa...

This is a nice blog! a lot of work for the double language but it's worth of! :)

koralee sa...

Thank you for the chance to win this amazing necklace...stunning!

Stay warm and cozy my friend. xoxoox

Anonym sa...

Hello Susanne,
I LOVE everything about your blog and the lottery necklace..it is a beauty!
Today in the U.S. it is called "Black Friday", the day after Thanksgiving, when the department stores are crowded with people looking for sales. Not me, I'm off to an antique store and then bought wire a few days ago to make some wall words as you did. Your blog is always an inspiration!
Have a wonderful day!
Linda

diedre sa...

hi there susanne from folsom, california. love to be entered into your giveaway. nice to visit you today at your blog.

happy friday to you!

diedre

Anonym sa...

do I prefer the bag or the neckless ??? both are so nice !!
Bon week-end !
corinne

Anonym sa...

Hej!

Vill oxå vara med i utlottningen av finfina halsbandet!!

Trevlig helg
Annika S

Linda Lindvall sa...

Hej Susanne!

Tänk vilken julklapp ett sånt vackert halsband skulle bli! Frågan är om det skulle bli till någon annan eller mig själv.. ;)

Har länkat hit. :)

Mamma C sa...

Klart jag vill vara med i denna utlottning. Jag länkar hos mig oxå.
Kram mamma C

Galdranorn sa...

Dear Susanne,

what a wonderful necklace this is! Hard to believe that you raffle it. That is very nice of you.

I've linked your lottery on my blog.

Wishing you a happy weekend and a snugly first advent.

Best wishes

Miss Fanchon sa...

As you said, it is time to pamper ourselves. So why not play to win a beautiful necklace? Count me in.
I'll see if Santa is real or not...

Livet på Sjögård sa...

Ojoj, finfin vinst. Jag är med, länkar på min blogg! :)
Jenny

Coriander Girl sa...

What a treasure, thank you for the opportunity to win such a lovely gift. xo

Michelle sa...

Beautiful!

Unknown sa...

Åh! Detta skulle trösta min förlust av mitt vita halsband som igår gick sönder inne på en färgaffär..

Kram

Hamustiina sa...

What a beautiful necklace! Snowy greetings from Finland :)

perlepaladset sa...

En fantastisk halskæde jeg ville være stolt af at bringe ud i verden.
Så med et stort ønske om at vinde ønskes alle en dejlig jul her fra Danmark.

janne

Anonym sa...

Hej!
Åh, vilket vackert halsband! Jag håller tummarna och hoppas att jag vinner.

Hälsn. Christina

enewik@gamlav.se

Anonym sa...

Har jag en chans bland alla andra som också vill vinna det fina halsbandet? Jag skulle inte tacka nej.
Hälsn. Stina

Cattis sa...

Jag vill gärna vinna halsbandet :)

Wictoria sa...

Hej Susanne!

Det där halsbandet var precis i mitt tycke och smak. Vill därför göra vad jag kan för att vara med i utlottningen. Ha en skön första advent och hoppas mössen håller sig borta nu;)

Vintage Fairy Tales Rebecka sa...

Hej söta!
Jag är med;)
Trevlig helg
Becky

Anonym sa...

Tjing i adventstider!
Jag vill också vara med och vinna detta uuuunderbart vackra halsband.
Kram Katharina från Borås

Melinda sa...

I would love to win that beautiful necklace. Love all the gorgeous pictures especially the Christmasy ones. xx

Katta sa...

Så fint!! SKulle ju passa mej alldeles utmärkt ;) Kram Katta

Katta sa...

Jag länkar förståss. K

Michelle sa...

Ohh I would love to be apart of this lovely lottery!!!!! The necklace is stunning!!!!!



Michelle Torres
decorater4life@aol.com

Kristina sa...

Halsbandet är underbart! Vilken julklapp till mig själv... Hoppas på tur :)
Tack för en underbar blogg.

Weißer Vintagezauber sa...

Hello,
a nice lottery with wonderful things.
Many greetings,
Elke.

Anonym sa...

Men vilket underbart halsband, självklart vill jag ha, håller mina tummar!!! Tack för din härliga blogg som inspirerar! Hälsningar
Jennifer J

Karin van der Werf sa...

Vilket alldeles underbart halsband! Jag vill gärna vinna det! Har tyvärr ingen blogg att länka till...
Kram,
Karin

Therese sa...

Självklart vill jag vara med i din utlottning! :) Har länkat på min blogg!
Trevlig fortsättning!
Therese

guylaine165 sa...

I just discovered your blog and passed all the weekend beetween the years 2007 and 2009... love it so much !!!!
This necklace is so beautiful, I cross my fingers... :-)

Annas tipsblogg sa...

Vill supergärna vara med. Har tipsat: http://annastipsblogg.blogspot.com/2010/11/halsband.html

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej! Jag vill gärna vara med i din tävling! Två lotter tack:)
Har gjort allt som krävs.
Vilken mysig blogg du har:)

Kram Sirpa

Lottie sa...

Ett fantastiskt vintrigt halsband!
Jag håller alla fingrar och tår.
Lottie

Jennifer sa...

Hej!

Jag vill gärna vara med i utlottningen! Jätte vackert halsband! Skulle ge det till mamma om jag vann:)
Jag länkar, så två lotter, tack!

Kram Jennifer

Anonym sa...

Jag tävlar gärna med en lott:) Fin vinst! Hälsningar Caroline L
vitabergenserik@hotmail.com

nina sa...

Hej, självklart vill jag vara med i utlottningen. :) Hoppas ni får en alldeles underbar julhelg.
Nina

Anonym sa...

Oj oj oj, hänger gärna på :) En chans att vinna ett vackert halsband kan man inte missa :)

Maria
hatti_fnatti@hotmail.com

Anita sa...

Vill lägga två lotter på detta underbara halsband. Lyckan kommer lyckan går... kanske kommer den nu?
Ha det gott!/Anita

Unknown sa...

Så majsigt!
Jag vill vinna!
Ha det bra i vinterkylan!

/ .u

tina | pepparochvanilj.se sa...

Ja tack, jag är med! Tummarna hålles och en önskan om tur infinnes =)

K R a M // t i n a

Anonym sa...

Incredibly beautiful piece ... so much so I think it'd be the perfect accessory for my wedding dress! And let me just say on the side, I've been addicted to your blog after finding it a couple days ago. Drawn in post after post with your lovely images, finds and ideas!

Cheers,

*Heather*

Annies Blå sa...

Hej! Jag vill gärna vara med i den fina utlottningen. Jag länkar från min blogg och deltar med två lotter tack.
Kram/Annie :)

Anonym sa...

I have just discovered your blog recently and I have am really enjoying it. I am so happy you take the time to also give the english translation. This will be my
first giveaway participation
Aishi

Cici sa...

I would definitely like to participate your giveaway...

MAB sa...

Love stopping in to see your blog. Thanks

Engelska Villan sa...

Jag vill vara med och jag håller verkligen tummarna för att jag vinner :)
Kram Anna

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej svejs,
jag kastar mig med i sista sekunden och tar en lott.

...underbara smycken...
Hälsningar Monica

Anonym sa...

Oj, i sista minuten nästan: Tar en lott o hoppas på tur!
//lindadschluter@yahoo.se

Amelie sa...

ååh så vackert!
Jag vill jätte gärna delta!
mvh/ Amelie

Anna sa...

Underbart halsband, som alla deras smycken! Är mer än gärna med i denna utlottning. Och som alltid, tack för all inspiration du ger Susanne!

Kram Anna

Dessie sa...

Ja jag vill verkligen vara med i den här tävlingen! Håller tummarna och hoppas på det bästa!

Ha det gott

Kram Dessie

Noma sa...

Hei Susanne :)

Jeg er gjerne med i tävlingen, nydelig smykke på en nydelig blogg! Ønsker deg en strålende førjulstid

Mitt skabbiga chica hus sa...

Åh jag skulle verkligen behöva ett nytt vackert halsband för Elsa har gjort bitmärken i mitt favvohalsband:o( På riktigt alltså;o)

Så jag tar hemskt gärna en lott!

Kram Mia

Tulipa sa...

Vackert, vackert!

Vill ju gärna vara med, så här i sista minuten och allt..

Kram Mariette

Mia sa...

Hej!

Jag tar gärna en lott :)

Älskar smycken!

Kram Mia

Ängarnas Gård / Liselotte sa...

Hej!
Så här i elfte timmen... vill jag gärna vara med i utlottningen om det fina halsbandet. Jag länkar också.
Mvh
Ängarnas Gård /Liselotte

My Lovely Things sa...

hej Susanne!
Wow vilket halsband.
jag vill gärna var vara med i utlottningen..
Hoppas på tur!
Kram Anna

Noamaja sa...

Vill så klart ta chansen också! Länkar absolut;-)

Kram,
A

bakom berget sa...

Jaaa..Jag vill oxå va med! Jag tar en lott och hoppas på turen!
Kram Åsa.

Rumour has it sa...

Such a beautiful necklace!! Who wouldn´t like to win such a pretty item? :)
Thanks for inviting us to this nice lottery. Best wishes,
Marjolijn

Anonym sa...

Det var ett fint halsband, skulle jag gärna ha på mig!

Hälsningar
Kati
stickanu@hotmail.com

AnCa sa...

Åh sååå vackert, jag vill oxå vara med å tävla!

Anonym sa...

I sista sekund tror jag! Vill väldans gärna vara med om det fina halsbandet. en perfekt julklapp till mig själv! Tur jag kom hem i morse annars hade jag missat din utlottning av Maias fina smycken. har kollat in dom förut!
Håller tummarna. Tror jag blev nummer 150 nånting!
kram Lisbeth!

Lotta sa...

Lotta heter jag och vill gärna vara me' och vinna!!!!

Anonym sa...

åhh viket fint halsband! det vill jag ha....mvh Hannah

Anonym sa...

Jaaaa! Nog står det väl Sara på det!? Klart jag vill tävla. Hoppas hoppas... Sara

Anonym sa...

Amazingly beautiful necklace! I love your blog aand visit it daily. You share so much beauty and inspiration. Wonderful giveaway; thanks for the chance!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin