fredag 19 november 2010

Skip the plastic


För extra rolig disk (så roligt det nu går att ha när man diskar?? hihi) så har jag skippat plastflarran. Hällde över diskmedlet i en gammal apoteksflaska istället...
Klart mycket finare, eller hur?

Trevlig Fredagkväll på er! Nu åker vi mot innebandyäventyr!

I skipped the plastic bottle and poured the washing-up liquid in an old pharmacy bottle instead!
Much nicer, don't you agree?
Have a great Friday evening, we are off to Anton's floorball match!

Kram Susanne

7 kommentarer:

Kristin sa...

Hej Susanne! Ja, visst är det mycket snyggare så! Jag brukar ha en gammal patentflaska till mitt diskmedel.
Ha en fin helg!
/Kristin

Cindy sa...

That's a great idea!
Hugs, Cindy

Anonym sa...

So much nicer, you are right!
Have a great evening!
Hugs,
Sabine

Hemma hos Märtha sa...

Hej Susanne!
Ja visst är diskmedelsflaskan tråkig att ha framme!! Smart ide med apoteksflaskan!!
Har köpt en flaska i porslin från Cult, just nu en julröd:-)....blir som en prydnad på diskbänken.
Ha en skön fredagskväll!
Kram
Anne-Lie

Ja nowa milnova sa...

Oh I made the same with all liquids in bathroom, it looks better and is preety comfortable to use it :)

Inredningsfrun sa...

Så söt idé!! Å när det gäller diskning så måste man hitta på både det ena och det andra för att det ska kännas liiiite bättre. För hua så tråkigt det är!!

KRAM

// Inredningsfrun :)

Sunells sa...

Fint till vardagen:) Jag har också diskmedel i en gammal glasflaska.

Jag blev så glad idag när jag hittade tillbaks till din blogg... tiden har gått och det har hänt mycket. Fortfarande så fina bilder och underbar inspiration:)

Hälsningar från Katariina/SUNELLS
(före detta Katariinas Living)från Åbo/Finland

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin