fredag 5 november 2010

Rough it up!




Jag har ruffat till en av mina lampskärmar lite grann!
Supersnabbt gjort, är ju min melodi! Lindade bara ett snöre runt om lampskärmen. Effektfullt och snyggt!
Nu ska jag surfa runt en liten stund medans jag njuter av mitt kaffe, sedan ska jag iväg på ett jobb! Vi ses!

I made one of my lampshades a little more rough! Just by putting a string around it...
Quick and easy that is my cup of tea...
In a while I'm off to work for a couple of hours. Have a great day!

Puss Suss

14 kommentarer:

Ett Vitare Hem sa...

Vilken underbar ide för ett snabbt förändrande, jättefint!
Ha en finfin helg!
Kramis/LenaS

Hege sa...

For en herlig ide, nå vet jeg hva jeg kan gjøre med enkelte lamper her i huset:-)
Og som alltid, nydelige bilder :-)

hagagården sa...

Jätte snygg din lampa blev.
Kram o ha en fin dag.
ninni

Emelie sa...

Japp! Kombinationen snabbt och förändring ger den maximala nöjdeffekten. Snyggt det blev! Gillar brickan i fönstret!

Ha en fin helg!
kram Emelie

Sara sa...

Enkelt och jättesnyggt!
Kram

Hemma hos Märtha sa...

Hej!
Häftig förändring med små medel!!

Ha en skön helg!
Anne-Lie

Anonym sa...

thank you for this idea !!! won't last until I'll do it ;)
Good week-end to you all :)
corinne

Anonym sa...

Vad får du alla dina fina ideer ifrån? Kan jag få lite av din skaparlust tack! :) Jag är som vanligt imponerad! Jättesnyggt
Ha en trevlig Helg! Kram Annika

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Enkelt men supersnyggt! Tack för tipset!

Kram Annica

enannanhelena sa...

Enkelt&Snabbt! Det är ju min signaturmelodi dé...:)

Säger hon som en gång ville sätta upp ett nytt tyg, i form av gardiner, men inte orkade göra jobbet,mäta måtta fålla å sånt... Vad göra? Jo, på med skorna, kila bort till ICA, köpa många guldfärgade gem, Nä, jag skojar inte! Gemen var i alla fall guldfärgade, vilket matchade tyget/gardinerna:):):)

Ha en skön(å lättsam:)Allahelgona helg! önskar helena

ps.Lampskärm+snöre=Lyckat

Anci sa...

Vad kreativ du är ! En jättebra idé (och snyggt).

Kram
Anci

LUPINUS SALON sa...

Great idea! Thanks, Antje

ANNIKA sa...

Vad påhittig och kreativ du är ...supersnyggt.
Ha en skön helg!
kramar ANNIKA

Blueness sa...

Det där gillar jag! Snyggt när inte alla ytor är släta.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin