torsdag 25 december 2008

Ett År!

Me and Alice fyller 1 år i dag!
Tänk att det redan gått ett år...
Att börja blogga är nog bland det roligaste jag gjort. Hoppas och önskar att ni orkar med oss ett tag till. För oss blir ni inte av med i första taget... *fniss*

Någon dag nu under julhelgen blir det utlottning här hos oss som tack för att ni så troget har fortsatt komma tillbaka, men i dag tar vi semester här på bloggen...

Jul dagen är enligt mig den härligaste och skönaste av alla helgdagar under jul... Det råder ett underbart lugn över allting. Alla är nöjda, man kan gå runt i pyjamas och bara mysa utan att ha dåligt samvete. Det finns massor av god julmat som bara är att värma när man blir sugen....

Därför önskar vi er en underbar juldag! Ta det lugnt och ladda era batterier...

See you!! Kram Susanne & Alice!

48 kommentarer:

Viveka i Bläckhornet sa...

Ja, visst är det en härlig tid efter julafton. Det är precis som om all stress och höga förväntningar lagt sig och man behöver bara njuta.
så spännande med tävling - mina ögon kommer att vara vidöppna :)

Kramar Viveka

Mamma C sa...

God fortsättning till er och jag är överlycklig att ni inte tänker sluta med bloggandet. Alltid lika roligt att titta in. Här är det inget pyjamasmys. Vi får gäster kl.14.00 idag.
Kramis Mamma C

Spets och snor sa...

God fortsättning! Här har vi redan varit ute och åkt pulka med barnen. Nu bär det snart av till brorsan eftersom han fyller år idag. Skönt att slippa ha kalaset hemma hos oss. I år har jag bara bakat en tårta. Ni skulle se Emmas dockhus. Det är som en dröm! Jag har föresten gjort ett inlägg!kram Helena

My Lovely Things sa...

Godfortsättning och grattis på ett års dagen..
kram anna

Zizzi sa...

God fortsättning och grattis på ettårs dagen!
Kram cissi

Lallis - liv och leverne sa...

Grattis! Ja, visst går det fort!*ler*
Kram Lallis

rosenskära sa...

Grattis på ettårsdagen!

Här har vi också hasat omkring i pyjamas och tofflor till lunch. Elsa fick ett Nintendo (efter tre års bönande) och Alicia fick ett My Sims (PC-spel) så vi har kunnat ligga i soffan hela morgonen...

Ha't så gott idag!

Lena

Millygarden sa...

Idag är den bästa dagen.. för mig i varjefall! barnen gillar föståss julafton bäst! Grattis på 1årsdagen!


Kram Marina

Viola sa...

Håller med dig, idag den bästa av julens dagar! Ha en fortsatt skön helg och grattis till ettårs-dagen, kram VIOLAN

Lilla huset på prärien sa...

Åh precis som jag tycker!! Jag älskar juldagen!! Här är vi fortfarande i joggingbyxor och klockan är nästan tre. Kommer nog inte att byta om alls faktiskt. Barnen leker med sina leksaker och jag dricker lite kaffe... mysigt!

Önskar dig fortsatt mysiga juldagar!

Kram Jenny

Unknown sa...

God fortsättning till er alla från oss! Jag är jäte lycklig att ni inte tänker sluta med bloggandet och grattis på ett års dagen! Kram Petra

Hem och Lycka sa...

Vad kul, grattis till det första bloggåret! Vackra bilder..

Fortsatt god jul! kram Mia

annaslantliv sa...

Hej där!

Hoppas att ni haft en härlig julafton och att resten av året fortsätter i samma stil.
Jag tycker oxå att juldagen är den bästa. Helt oslagbar.
Annandagen är oslagbar på ett helt annat sätt... :-(

Jag har en liten paus för mig själv nu och då ska jag passa på att uppdatera mig i alla bloggar.
Och få ÄNNU mer julstämmning

Massor av kramar
Anna

gamla skolan sa...

Ja visst är juldagen väl så mysig som julafton , om inte bättre ! Önskar er en god fortsättning . Kramar Susanne / den gamla skolan

Love Your Homes sa...

Grattis kära Suss och vilket trevligt år vi haft med din blogg.
Önskar er en härlig fortsättning på helgen....
Kram från Ia

P.s. Hur blev det med blåbärsriset......upp o ner,eller?

Mitt hvite hus sa...

Gratulerer med 1 årsdagen =)

Nydelige bilder du vsier. , jeg geder meg til fortsettelsen med bloggen din=)

Klem kerstin

Anonym sa...

Grattis till ett år!!!!

En riktigt Goo fortsättning på julen!

Visst är det i princip mysigaste dagen på hla året!!! Skrev om det på min blogg idag.

Spännande att se vad du lottar ut sedan. Bake a wishskylten gjorde succé igår på julaftom och min dotter som ganska nyligen har fått en egen lägenhet är stolt ägare till den :D

Bästaste kramen til Er

Lena

Anonym sa...

God fortsättning! och Grattis på 1-års dagen! =)
Visst är julhelgen skön, vi har precis kommit hem från middag hos mormor och morfar (åt för mycket som vanligt =))så nu ska jag hoppa i mysbyxorna och bara slappa resten av kvällen =)

Ha en fortsatt skön helg!
// Nilla

Jenny Oak Fae sa...

GRATTIS!!!

: )

God fortsättning!!!

Varm kram från Jenny

**********************

smultrongården sa...

Kuuul att ni började!!
Följer er blogg hela tiden, jätte fin och inspirerande är den!
Ska se till att ta mig till er loppis i sommar, kul att se framemot det.
Håller med om juldagen, helt underbart "utan måsten" skön dag.
Kram på er båda!
Eva

Ullis/Leva på landet sa...

Grattis till 1 år. Gillar ju verkligen er blogg och det är så härligt med alla inspirerande bilder. Hoppas att ni kan njuta och ha det bra. Här är det bara lugn och ro utan stress som gäller.

God fortsättning!
Kram Ullis

vosgesparis sa...

God Jul to you and your family and best wishes for the new year.
desiree

Ina sa...

Grattis!! God fortsättning måste jag också säga! Vi står gärna ut med er för ni har såå mycket fint att bjuda på och massor av positiv energi. Ser fram emot många vackra och inspirerande inlägg framöver!
Kram Ina

Inspiration i vitt sa...

Det har varit så roligt att följa din blogg under ett års tid och det har gett mig såå mycket inspiration och underbara bilder på ditt hem. Jag är glad att fortsättningsvis få följa din fina blogg.
Ha en underbar fortsättning på julhelgen.
Kram/Ingela.

sand mellan tårna sa...

1 år.... GRATTIS! Jag har också hållt på ganska exakt 1 år, och det är sååå roligt. Fortfarande, fast jag satt och funderade på när man skulle sluta.... när man låg på topp eller när alla besökare slutat komma ...hmmm... det rätta svaret blev, så länge det är kul. Hittade hit via Lantliv. Grattis! Jag hade också fotograf och stylist hemma, vi får väl se när det kommer med, det brukar tydligen kunna ta upp emot ett år om jag fattat rätt (tänker på julias vita drömmar och mitt liv på landet)

Du har iaf en jättefin blogg, och nu skall jag bläfddra vidare.

Kram L

Ps)

God fortsättning på julen

Millas hem sa...

God fortsättning på er!
Okej då!! Ska försöka stå ut, med era inlägg! :=D

Kramis C

Lilla Blanka sa...

Hej på er tjejer!

Men jösses har det redan gått ett år! Ja, tiden går fort när man har roligt :)
Hoppas vi får se er fina blogg i minst ett år till, den är så fin och vacker.
Stort GRATTIS!

Ja, visst är juldagen muysig..slapp, och man tassar bara runt och myser (när man inte snickrar då alltså hihi)

Stor kram
Mia

LantlivsAnette sa...

Grattis till ett år !!
Vad härligt att höra att du tänker fortsätta många år till..
Jag är likadan, jag tycker fortfarande att det är sååå himla roligt att blogga !!
Jag håller med dig, Juldagen är den bästa dagen...lugn o ro..
Ha nu en fin annandag jul, den är bra den också..
Kraam Anette

Ett skönare liv sa...

va härligt :) de gör ni alldeles rätt i !
klart vi orkar me er :) hehe
ha de så gott nu :)
kram nadja

Anonym sa...

Grattis till 1 år!!
Vill samtidigt passa på att önska en god fortsättning.

Må så gott

Kramar @nette

Anonym sa...

Grattis till 1 år!!
Vill samtidigt passa på att önska en god fortsättning.

Må så gott

Kramar @nette

timelesshome annika sa...

Lycka till på rean..
Hoppas du hittade ett mysigt cafe!
God fortsättning.
Annika

Anonym sa...

Hi hi! Vilket härligt julkort. Det skulle inte hänga stilla bland de andra...

(Alice, du får kolla vad vi fick i julklapp...)

kram ingela

hemtrevnad marie sa...

Grattis på ettårsdagen!!
Hoppas det blr måånga år till!
Visst är Juldagen härlig!!
Önskar er en god fortsättning på Julen!!
kraam

Marianne sa...

Grattis med ett år! Bloggen er så vakker, og jeg leser den med glede : )
Hilsen Marianne

johanna sa...

Hej
Har det redan gått ett år! Men vad fort det går.
Jag håller med dig juldagen är den mysigaste dagen på hela julen.
Hoppas allt är bra med er. jättefina bilder!!!!
Kraaaam

Anonym sa...

Oj ett år redan! Tiden går fort när man har roligt ja.. Skönt å höra att ni inte har några planer på att lägga av, puh! God fortsättning på er, hoppas vi får ha snön och minusgraderna kvar eller hur :)

Hanna & Hugo sa...

GraTTIs =)
Ser fram emot många, många nya fina inlägg hos er på er underbara blogg.
Vill önska er en god fortsättning.
Kram Maria

Pink and white dreams sa...

Grattis till ett år med bloggen!
Hoppasverkligen att ni inte slutar i första taget.
Visst är det härligt med julledigt, vi har just kommit hem från svärmor och svärfar. Där har vi haft tre härliga dagar ihop.

Kramar Sabi

Mamma Linda sa...

Grattis på 1 årsdagen.
Önskar er en God fortsättning.

Kram Linda

vardagsvitt sa...

Vad är det för en dag? vad är det för en dag? Jo, det är me and Alice
bloggaredag Hurra Hurra hurra!
Grattis i efterskott, har varit i stugan i internetlösas land så jag grattar i efterhand!
Hoppas hela julen varit underbar.
Kram Marith

n o r d i n g å r d e n sa...

Hipp, hipp hurra på din fina bloggs ettårsdá!!!

Vackre dukning. God fortsättning.
Mari.

Anonym sa...

Grattis på 1-årsdagen! Och god fortsättning, förstås.
Hälsningar, Päivi

Annas skattkammare sa...

Grattis till ettåringen, ett par dagar för sent.. och god fortsättning!
Kram till er!!
/Anna

Smultronstället sa...

GRATTIS på 1 års dagen klart vi kommer fortsätta följa er underbara blogg :-)

Håller med om att juldagen är den bästa dagen på året, alla har stressat ner och kan slappna av.

Ha en skön helg åxå:-)
Kram M

My white home sa...

Vad härlig hem ni har! Grattis på 1-årsdagen!
Kram, Annabella

Galleri Hönshuset sa...

Hej tjejer, o grattis på ettårs dan... Går tiden så himla fort? Jag tycker inte det var så länge sen vi stod vid parkeringen utanför killarnas innebandy träning, och pratade om att du precis hade börjat blogga =)

ha en fortsatt härlig helg. Kram Pirre

mig & alice sa...

Åhh, vad massa underbara inlägg jag missat när jag har varit sjuk och legat för ankar...får se och njuta dessto mera ljuvligheter nu :-).

Ni har verkligen vackert överallt hemma!!

Fortsätt att njuta av långa pyjamasdagar så syns vi på tisadg :-).

Kraam
Melinda

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin