onsdag 5 november 2008

Trådigt!

Hej mina vänner!

I dag när jag slog på datorn såg jag att vår räknare har passerat 200 000 besökare!!! Helt galet! Hade jag aldrig i min vildaste fantasi kunnat tro när vi började med bloggen i slutet av December Jag och vår goa duktiga lilla toka Alice...

Det var hon som uppmuntrade och övertalade mig till att starta bloggen...Hur som helst så är det sen helt och hållet er förtjänst att vi är där vi är nu! Ni som så troget kommer tillbaka och förgyller våra dagar här i vår trygga inredningscybervärld.... Tusen miljoner tack till er alla!!

Vi kommer att ha en utlottning här framöver för att tacka er för att ni så flitigt återkommer hela tiden...

Men det får vänta ett litet tag då jag kommer vara fullt upptagen under ca 2 veckor!! Inlägg kommer trilla in här ändå under tiden...




I dag bjuder jag på lite trådiga bilder från köket!!!

Kraam till er alla! /Susanne

58 kommentarer:

Lilla huset på prärien sa...

GRATTIS!! Och jag får den stora äran att vara först med gratulationer :)))

Fina bilder - hälsa Alice o tacka att hon puffade dig lite ;)

Kram Jenny

Hem och Lycka sa...

Gratulerar! Då ligger vi lika, har också precis passerat 200'-strecket!

Finfina trådiga bilder! kram

rosenskära sa...

Grattis Susanne! Från hjärtat.

Lena

Anonym sa...

Stort grattis till ditt besökarantal !

Det är ju inte så konstigt att du får så mycket besökare här... du har ju en underbar sida och massor med fina inspirerande bilder från erat så vackra hem som jag inte kan slita ögonen ifrån.

Jag hoppas jag får till det lika fint i mitt vita Skärgårdshus som det du har det :)

Jag är en trogen besökare även om jag inte alltid lämnar spår efter mig.

Jätte fina "trådiga" bilder du visar nu från ditt kök.

Kram Kram

Kristin sa...

Hej Susanne & Alice, det är klart det är så många här som vill se det fina ni visar upp. Ingen konstig ekvation egentligen :-)

Kram och rulla försiktigt Alice!

H A N N A S - F O R M sa...

Å, där ligger man i lä..men det förstår jag verkligen...DIN OCH ALICE BLOGG ÄR FANTASTISK!!! TACK för allt ni visar oss! Är här ofta och får inspiration.

Tack söta Susanne för värmande ord...ibland känner man sig så där, får ofta lite höstdepp faktiskt.

Nu ska jag iväg till min mamma och fira min mormors 100 årsdag! Hon har i och för sig varit död i 2 år nu men är värd att firas ändå! Hon var och är en av mina största förebilder.

STOR KRAM kära, KÄRA!
Hanna

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Grattis till er !!
Förstår apselut varför , med en sån underbar blogg . En perfekt blandning av allt !!
Tack för att ni håller på och delar med er av allt erat vackra !!
Kram/Lotta

Anonym sa...

Tack för att ni delar med er.
Fantastiskt fint reportage om ert hem i Lantliv.
smygisen

Anonym sa...

Grattis!

vilken tur att din dotter inspirerade dig till att starta bloggen. Jag hasr fått såå mycket glädje av den. Alla inspirerande bilder och varma inlägg.

Har idag njutit av min skylt. Det är väl okey att jag visar den och säger att det är du som gjort den när jag ska visa mitt köksinlägg?

Kram Kram

//L

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Tack för att du och din blogg finns där ute med all inspiration. Och såklart Grattis till det stora besöksantalet:)

Kramkram
Annica

Anna sa...

Hej Susanne!

Grattis till så många besökare!

Jag fick Lantliv i går och har nu suttit och lusläst den och tittat på alla vackra bilder! Reportaget hemmifrån dig är otroligt vackert! Jag bara njuter när jag tittar på bilderna:) Jättekul också att få ett ansikte till din blogg! Både du och Alice är så söta!

Gullig fågel också:)

Kram
:)Anna

Rumour has it sa...

Many congratulations!! Your blog is very, very nice and beautifully ´white´! I like to come here, even if I don´t leave always a message.
Winter greetings from Belgium :)
Marjolijn

Karin Lindström sa...

Hej på er!

Grattis, det är verkligen otroligt men inte alls konstigt tycker jag! Ni har ju ett sånt vackert hem och så skriver ni alltid så bra. Det är så roligt att titta in till er!
Vad bra att Alice puffade på, tycker jag.

Många grattiskramar
Karin

marie sa...

Hej Susanne!
Äntligen fick jag köpt Lantliv och det känns som den finaste tidningen nånsin.Vilka hem och annat smått och gott!!! Ditt hem är så fint och man fick sån inspiration. Jag vill att det ska vara jul nu!!!Grattis även till alla besökare som du har, inte konstigt alls! Hälsa Helena också!
Kram

Eleonora sa...

Det är inte så konstigt att över 200 000 har hittat in till er blogg, när den är helt underbar med bilder och funderingar :-) Kramkram från Eleonora

Jes/Vita villa vila sa...

Hej Susanne & varm grattiskram till så många besökare - men jag är inte förvånad det minsta!!! Din blogg är busbra :D

Stor kram till dig & Alice!

Posten är på väg nu..... ;)

KRAM Jes ♥

Ann-Catrin sa...

Hej goa du!!

Stort grattis till alla era besökare.. inte kontigt när man har det så vackert!!!

Största kramen till er!!

a-C

n o r d i n g å r d e n sa...

Hallå där och grattis till många besökare! Jag ser att Alice är ute på "hal is" : ) DEtta inlägg ska jag visa min sambo, han klagar på att jag har så mycket "mjärden" överallt säger han! Det är ju så fint med alla trådkorgar o dyl! Mari.

annaslantliv sa...

Grattis! en helt otrolig siffra. Kul!

Kom efter dansen, då är jag hemma. Blir perfekt.

Kram Anna

Unknown sa...

grattis till det fantastiska antalet!! Det är alltid så givande att besöka er...

Kram Pia

Stämningsfullt sa...

Hej!
Stort grattis till 200 000 besök!
Otroligt fint våningsfat!
Kram.

Casa Loda sa...

Grattis till alla besökare. Er blogg är så fin, jag är en av alla som ständigt läser.
/Kram Annika

Fridas gård sa...

Så kul med så många besökare - grattis!!

Om din ögoninflammation inte släppt än; koka kamomilte och låt svalna och badda ofta. Funkat superbra på barnen här i huset...;)!

Kram Therese

Kallholmen sa...

Grattis till Bloggjubileumet och Grattis till det fin-fina reportaget i Lantliv. Vi njuter varje fikarast på jobbet och kollar in de fina bilderna och tjejerna.
Carolina

vardagsvitt sa...

Grattis, helt fantastiskt!
Jag har precist tittat på er i Lantliv -super tjusigt!
Massor av kramar Marith

Sara sa...

Grattis så mycket till alla besökare. Jag förstår att det är många som älskar din fina blogg.
Kram Sara

Vit Gladiolus sa...

Grattis Grattis till 200000 besökare!!!
Det var mycket fint trådigt!
Kram Zinkbaljan

Tulipa sa...

Grattis! Ni har så fin blogg så det är klart att "folk vallfärdar hit"!
Kram Tulipa

Viola sa...

Vilket fint reportage och så söt hon är dottera din, kram

Vitt och nött sa...

oj oj stort grattis!! va kul med så många besökare!

kul med utlottning med! ser jag fram emot :)

ha de gott!

kram ellen

Marie//Tekla Maräng sa...

Såå många besökare men jag kan mycket väl förstå det!Grattis. Utlottning det låter inte dumt, längtar redan.

ha det gott Marie

HELENA SKARP sa...

Hej på er!

Försökte ringa dig då jag fick Lantliv.
Vilket vackert reportage från ert fina hem. Helt FANTASTISKT!!!!

Ha de gott och hälsa alla!
/Helena

Viveka i Bläckhornet sa...

Hej!
Och ett jätte grattis!!!
Jag förstår att du haft så många besökare för du har ett så otroligt inspirerande hem - love it :)
Så du blir borta i två veckor,längtar redan till nästa inlägg...

Kram Viveka

Spets och snor sa...

Godkväll och grattis till era 200 000! Inte dåligt. Här sover alla. Endast jag är vaken. Sitter och bara läser lite bloggar. Tänk att bara kunna läsa utan att göra inlägg. Ovant men för min del skönt. kramar Helena

me and alice sa...

Hej vännen!
Samma här. Bara jag e´ vaken. Vi kan blinka med ficklampor till varann..*fniss*
Ses på Fredag!
kram Susanne

Sunells sa...

Grattis till 200 000:)
Köpte nyasta numret av Lantliv igår och det är så härliga bilder på ert hem!
Ha en mysig dag!
Kram Katariina från Finland

hemtrevnad marie sa...

Grattis till så fantastiskt många besökare!!!
Inte konstigt alls...för ni har den underbaraste blogg!
Och ett stort tack till Alice!
Nu väntar jag bara på de andra tidningarna till Jul!!:)
Blir ju lite nyfiken på vad du ska pyssla med i 2 veckor ...nytt reportage??
Ha det gott iallafall....och hälsa Alice!

Anonym sa...

Grattis!
Tänk att ni redan har passerat 200 000 men det är ju klart, eran blogg är så fin och inspirerande till tusen.

Kram Pernilla

Anonym sa...

JAG HÅLLER MED ALLA FÖREGÅENDE TALARE.
FANTASTISKT ÄR DET MINSTA MAN KAN SÄGA

Nettan sa...

GRATTIS!! Och det är inte så konstigt, ni har verkligen en jättefin blogg!
...fina bilder..igen!
Kram Nettan

Anonym sa...

Hej Susanne,
Åå vad ni var fina,du och dina barn, i senaste Lantliv. Och vilket underbart fint hem.Där måste ni trivas =D
Jag mailar över receptet på färgen. Det tog alltför stort utrymme här i kommentarsrutan.
Kram Susanne

Les Cotrions sa...

Congratulations for your success!!!
Your blog is so nice and you merit it!
Lovely pictures of your kitchen!
Hugs,

Vale

LantlivsAnette sa...

Åhhh Grattis !!
Klart att man vill in här o kika titt som tätt, du har ju en såååå underbart fin blogg !!
Och denna Alice, hon är ju bara för söt hon....
Jättefina bilder du visar..
Vad ska du hitta på för nåt nu när du blir upptagen ? är det köksrenoveringen ?
ha det gott
Kram Anette

Gnistrande snö sa...

Grattis! Din och Allices blogg är underbar. Jag är så glad för att jag hittat hit. Ni bjuder på så mycket skönhet och inspiration.

P.S Kul att det finns någon mer som är galen i gamla hus och hinkar te och mineralvatten i mängder *ler*.

Ha en fin vecka!

Kramar
Katarina

Ann-Charlotte sa...

GRATTIS!Det va kul att se så många fina bilder från erat hem i Lantliv ;)
Tack för att ni delar med er av ert underbara hem.
Kramisar
Ann-Charlotte

Eddan sa...

Vilket fint reportage det var i Lantliv - och vilken fantastiskt besökssiffra! Kul för er :-)!

Förstår att så många besöker er, ni har en så vacker och inspirerande blogg.

MVH Anette

Anonym sa...

Grattis !!!
Vilket fint hem ni har och reportaget i Lantliv gillade jag mycket. Snällt av er att ÖPPNA dörrarna till ert hem för oss andra här ute. Det tackar vi för. Fin blogg sida du har.

Smultronstället sa...

Å så KUL, GRATTIS till så många besökare!
Fin pippi du har, charmig verkar han åxå:-)

Kram M

Lavendel & Romantik sa...

kart att vi alla kikar in här när ni har det så fint och mysigt hemma....Sen vet jag ju hur trevliga ni är...Så mycke fina trådarbeten ni har då...Kram/Majsan...Ps. Väldigt kul att se er i tidningen...

Ingrid sa...

Hej och grattis till en så otroligt underbar blogg. Jag är så glad för att jag hittat hit,ni har verkligen så härliga bilder!!!<3.
ni två är så himla duktiga kram till dig och Alice!!!!<3
Ingrid.

Emma sa...

Oj grattis. Gud vad kul.
Men er blogg är verkligen jätte fin och ni har ett sådant vackert hem.
Kram Emma

tavelhus sa...

Fin blogg du har!
Är på jakt efter Hebeväxten. Kunde inte namnet innan jag läste din blogg.
Får jag fråga en annan sak? När man dubbelklickar på dina bilder så förstoras inte den upp. Det gör dem på min. Hur gör man för att få den intällningen din blogg har?
Mvh Maria

Husbilsresan sa...

Hej och grattis till både besöksanalet och det fina reportaget i Lantliv.....vad paff jag blev när jag slog upp tidningen och hitte er där.Superkul!!!!!!
Häftiga bilder på Alice på rullskridskor och fina trådiga saker du har i köket.
Ha en superskön helg!
Kram/Gunn

Millas hem sa...

Bilderna här är lika fina som vanligt, älskar också "trådiga" saker!
Det är alltid ett säkert kort att titta in här om man vill få inspiration av fina bilder!

Fin bild på Alice och Bosse också!
Roligt att läsa lite om dig, har fått 5 st utmaningar själv, samma allihop (sån tur)ska också försöka ta itu med utmaningarna snart!
Ha en trevlig helg!
Kram Camilla

Anonym sa...

Vill bara tacka för underbara bilder i lantliv. Vilket hem du verkar ha.. detta numret kommer nog tillhöra mina favoriter och du kan lita på att jag bläddrar till dina sidor hela tiden.. STORT tack för att du delar med dig av din otroliga tillvaro!!
//C

Galleri Hönshuset sa...

Hej Susanne o Alice. Grattis till så många besökare. Vilket härligt reportage det var från ert hem, sååå himla vackert. Ha en härlig helg. Kram från andra sidan älven =)

annaslantliv sa...

Tack så jättemycket för att ni kom hit med skyltarna, och för att du gjorde dom såklart! Blir jättebra.

Verkligen tråkigt med Evert. Förstår att det är jättetungt för barnen speciellt.
Styrkekramar till er alla. Hoppas ni får en bra helg trots allt.

Anna

Anonym sa...

Jättegrattis till er 2!! Hoppas att ni fortsätter lääääängee!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin