söndag 1 juni 2008

Bättre sent än aldrig!

Oj, oj vilken underbar helg det har varit! Mycket njuta men också mycket jobb... Här kommer i alla fall en liten tävling som vi lovat. (bättre sent än aldrig*fniss*) Alla får givetvis vara med, även ni som inte har en egen blogg (om någon utan blogg vinner mailar ni bara er adress till oss)...

Det enda ni behöver göra är att lämna en kommentar. Vi meddelar vilka dom 3 vinnarna är här på bloggen på Onsdag kväll efter 22:00.

Det finns tre vinster att välja mellan...




Man kan välja en skylt. Antingen någon av dessa eller med valfritt ord eller namn...


Eller så kan man välja ett sånt här vindspel. Det är så fint när det fladdrar i vinden... (Nu fick ni se lite grann av vårt hus också).

Eller så kan man välja en lampkjol, i somrigt vitt såklart...

Lycka till!!! Söndagskramar från en lite solgrillad Susanne. Alice hälsar också !

184 kommentarer:

Hanna i Det stora grå huset sa...

Klart jag är med i eran tävling!
Håller tummarna!!!

Hoppas att det är bra med dig!
Kram Hanna

Ullis/Leva på landet sa...

Självklart vill jag vara med i tävlingen.

Visst har det varit underbart i helgen. Det gäller att njuta av solen så mycket som det går.
Kram Ullis

Stämningsfullt sa...

Hej!
Men vilka fina vinster!! Jag vill gärna vara med och tävla :)
Ert hus ser så fint ut. Det skulle vara kul att få se mer :)
Kram!

hemtrevnad marie sa...

Så mysigt ert hus ser ut då!!!
Visst vill jag vara med och tävla, och fira alla era besökare!!Verkligen fina vinster!!
Skulle verkligen behöva den där söta lampskärmen...så inkompetent som jag är, när det gäller att sy!....
Så du är grillad du...själv håller jag mig så mycket det går i skuggan!
Förresten stod jag i solen hela dan igår, på en gårdsauktion....inte blev jag det minsta brun om de vita benen.....fast jag plågade mig så....:(
Ha en härlig måndag!...hälsa Alice!

lottens vita och gröna sa...

oh min susanneälskling, vilka ljuvliga priser! böjade tänka, vad ska jag välja... slog mig på fingrarna och sa högt till mig själv -hold your horses lottennitlott, det är en lång väg att vandra till det valet, hihi! men du vilken ljuvlig helg! varmkram lottenvinstlott

Anonym sa...

Jag är med :D
Kram, DP

tjenixen sa...

Oj, hur ska jag kunna motstå att vara med i denna tävlingen? hmmmm.... nej, det går inte att motstå så jag är gärna med:) Tack för att du bloggar så fint, jag brukar följa den om inte dagligen så nästan i alla fall.
/Åsa

Kalkstenssommar sa...

Nu vill jag bara säga: slutar aldrig läsa bloggen! Tycker att du bjuder på härliga bilder o inlägg med många tänkvärda rader i.

För att inte tala om de gånger Alice bloggar, hon är en fena på att skriva den tjejen!

Kram på er båda!

L

Kalkstenssommar sa...

Oj, glömde: jag är gärna med i er tävling med fina priser!

Kram igen
L

Älfgärdet sa...

Så fina vinster!!! Underbara skyltar. & vindspel! & lampkjol!Jag vill så gärna vara med!

/Madeleine

NICOLINAS BONING sa...

Vilka fina vinster...passar bra hemma hos mig allihop;-)

Jag blev helförtjust i din fina rabatt runt flaggstången som jag hoppas vi får se senare i sommar när blommorna har slagit ut.

Hälsn/Birgitta

Karin Lindström sa...

Hej Susanne och Alice!
Stort grattis till era 100000 besök! Jag vill jätte gärna vara med och tävla, vinsterna är ju underbara!

Ha en riktigt bra vecka, och hoppas vädret håller i sig!
Kramar
Karin

Ps är grillad själv, det går ju inte att hålla sig borta från solen! Det är så underbart.

Bonnie´s vita rum sa...

Men oj vilka fina saker!
Det är klart man vill vara med.
Hoppas, hoppas!!
hehe

Kram Bonnie

Anonym sa...

vilka h�rliga vinster du lottar ut. Sj�lvklart vill jag delta i t�vlingen.......

Kram Lena

Living by Milla sa...

Åh, så fina vinster! Hur ska man kunna välja om man nu vinner..*håller tummen*

Visst är det härligt med värmen, hoppas den håller i sig!

Ha en skön vecka!
kram C

Anonym sa...

en skylt med 'ring på ringklockan' eller 'ring på klockan' eller dylikt, skulle passa fint till min mammas loppis, så jag är med och tävlar :)

Zizzi sa...

Klart man vill vara med och tävla! Vilka fina saker och svårt att välja!!!
KRam Cissi

My Lovely Things sa...

Godmorgon Susanne!!
Åh så vackert hus ni har!!!
Vilka fina gåvor du lottar ut..självklart så vill jag jätte gärna vara med..
ha det så gott..
kram anna

Ulli sa...

Självklart vill jag vara med och tävla. Vilka fina priser! Skulle inte ha något emot att vinna en skylt eller ett vindspel.

Må så gott i värmen!
Kram Ulli

Granne med Selma sa...

Hej!
Här kommer ännu en tävlingssugen människa:-)
Kul att få se ert hus. Funderar själv på att ha ett inlägg om exteriören snart. Det finns en liten rolig historia om hur vårt hus fick sin färg:-)
Här hemma har det också varit jobb. Vi har ÄNTLIGEN rensat på vår stora glasveranda på baksidan. Ett projekt som är inne på tredje året (!). men det blir så när allt ska göras själv och så kom det ett diskbråck emellan åxå :-(

Ha det så bra!
Kram Sussie

My White Cottage sa...

En sån här chans att vinna så fina saker kan man ju inte missa! :)

Må så gott i sommarvärmen!
Kram Jenny

Mamma Mia sa...

Underbara vinster som jag gärna är med och tävlar om, tackar även för din fina blogg. Kramiz Mamma Mia

Ann-Catrin sa...

Morrn!

Tänk vilken värme..helt otroligt härligt!
hoppas ni haft det fint i helgen!

Tävling... jag vill vara med..hoppas hoppas hoppas!!

KRAMAR A-C

LantlivsAnette sa...

Gomorron där borta !
Wow..vilka fina grejer..klart att jag också vill vara med och tävla om så fina saker...
Vad du kan alltså...måla vackra små skyltar,sy och dona...
Jaa,du,nu är det Måndag igen,jag är ledig idag för jag har jobbat hela helgen.
Jag ska till frissan och sen styr jag kosan till måleributiken,jag ska sätta igång med det där gästrummet nu..jag vill få det klart så att jag kan börja med pyntet ;)
Allt är liksom klart i skallen..hii..hii..men nu är det jobbet med målning och slipning som måste göras först.
Ha det så bra Kram Anette

annaslantliv sa...

Självklart vill jag tävla! Och förhoppnigsvis vinna för första gången.... Superfina priser ju!

Kram Anna

Himmelbit/Njut en smula sa...

Oj vilka fina priser - klart man vill vara med :-D.

Ja, visst är det skönt med sommar och sol. Skönt med grillning också - bara det inte blir rött.. ;-).

Ha en toppendag!
Kramar

Tummelisa sa...

Vilka fina saker Ni lottar ut. Det är klart man vill vara med att tävla i sommarvärmen. Huset ser trevligt ut också.
Fortsatt trevlig vecka.
Tummelisa

Hemma hos Klara... sa...

Grattis till 100000 tar nog flera år innan jag kommer upp i dessa siffror *fniss*. Klart jag vill vara med och tävla om dessa mysiga saker.

Ha en bra vecka!
Kram Helena

LOPPISLIV sa...

God morgon Susanne! GRATTIS till 100 000 besökare, det är ni helt klart värda...Underbar blogg har ni! Klart man vill vara med här och tävla...och så fina vinster också...vill ju ha allt ju :-) ...Vilket härligt hus ni har....Tack också för tipset ang snörhållaren (krukan upp och ner) den tog jag till mig direkt...hihi...Hoppas Alice öga mår bättre också? aj aj såg ut att göra ont. Önskar er en underbar måndag...Kram Paula

Anonym sa...

Åh, äntligen får vi se ditt hus, såå vackert, älskar röda hus!
Vill naturligtvis vara med i er tävling om så fina saker!!
Hur gammalt är ert hus?
Bor själv i ett 1700-tals hus.

Gårdsromantik sa...

Men vilka fina priser - klart man vill vara med!

Ja länkar till din tävling på min blogg.

Kram Maud

Anonym sa...

Det är klart jag vill vara med i eran tävling, vilka priser!!!
Jag har siktat in mig på lampkjolen ;)

Mvh Marit

Anonym sa...

Hej. Klart man vill vara med på utlottning av så fina saker. Satt och gjorde ett sånt där vindspel förra helgen av ett lakan. Så det hänger nu ute i trådgården och fladdrar. Ha det så underbart i sommarvärmen. Kram Anette.

me and alice sa...

Hej Marit!
Hi,hi tänkte på dig när jag sydde lampkjolarna. kommer att finnas på loppisen också!
kram /Susanne

Anna sa...

Hej Susanne!

Åh jag vill gärna vara med i tävlingen! Underbara vinster!Jag håller tummarna hårt!

Ha en härlig dag!
Kram
:)Anna

me and alice sa...

Kul att du vill vara med Anette!
kram Susanne

Anonym sa...

Vill gärna vara med och tävla. Har ingen egen blogg ännu, men läser din nästan varje dag.
kraam Anna K.
ps. Superfina priser!!

Anonym sa...

Oj, vilka fina vinster hopas verkligen att jag vinner. Ni verkar ha haft fint väder i helgen, vi kan inte klaga vi heller, ville inte gå in i går kväll uten sprang omkring i trädgården och njöt av den skira grönskan.
Mvh Susanne

Lady Thirty sa...

härliga vinster som jag gärna är med och tävlar om :)

soliga hälsningar

me and alice sa...

Hej Anna K. och Susanne!
Kul att ni vill vara med och tävla.
kram Susanne

Anonym sa...

Självklart vill man vara med på det här, det svåra är ju bara att välja något av allt det fina som ni har att välja mellan.

Kram Pernilla

Goa sa...

Åhhh, vilket fint hus! Ett sånt där som jag bara drömmer om..:)

Klart att jag vill vara med i din tävling. Nu hoppas jag på lite tur..;)

Ha den bästa veckan!
Kraaaam...

Anonym sa...

Grattis till alla dina besökare.Jag vill oxå vara ned på dina fin fina vinster.ha de gött i solen.

me and alice sa...

Hej Siwan!
Klart du ska vara med!!
kram /Susanne

Anonym sa...

Hej.
Vilka priser:0
Din blogg följer jag dagligen, den är som en nätversion av Lantliv!

Så självklart vill jag vara med fast jag inte har en blogg.

Ha en bra dag!
Mvh Lena

me and alice sa...

Hej Lena!
Oj, vad snäll du är!!! Tack så mycket!
kram Susanne

Anonym sa...

Hej igen!
Nej jag köpte dom trärena från Jula för typ 399:-/st och målade dom med em oljetäcklasyr, det var ett evigt "pillande" att få dom målade runtom.
Gillar oxå färgen, tycker dom smälter in så bra överallt.

Kram Pernilla

Nostalgi och Rosor/ Linda sa...

Hej!
klart man vill va med och tävla,de blir min första då jag är väldigt ny i detta mysiga gäng... Fast jag har ju kikat många månader.. hi hi
Kram Linda

Kari sa...

Jeg vil gjerne være med. Har ingen egen blogg, men holder meg stadig oppdatert på deres blogg. Dere er en stor inspirasjon. Hilsen fra Kari i Norge

Tvert-om-tanten sa...

Du lager så innmari fine skilt! Så det ene du hadde laget til Selmas granne også, "hur snyggt som helst"! Skriver du på frihånd eller overfører du fra data? Liker så godt den teksttypen du bruker.

Klem

Karin Krut sa...

Visst är det fantastiskt underbart när det är så härligt väder.. tråkigt att gå in och jobba bara :) Eran trädgård såg ut att bli väldigt fin med den nya stenläggningen.. grus och sten står högt på min lista också :)
Ha en skön dag
Karin

Körsbärsgården sa...

Hej Susanne!
Ja, visst är det en härlig tid nu! Man vill knappt gå in då dagen börjar lida mot sitt slut, utan bara vara kvar ute och njuta. Man vet ju aldrig hur länge det härliga vädret varar...
Idag kan nog den vita syrenens knoppar inte stå emot sol och värme längre. Tror den kommer att slå ut under dagen. Underbart! :) Barnen var och badade igår, och som de badade! Hoppas vi får ha många sådana här fina dagar i sommar och att sommaren blir lång!

Kram från Karin i Körsbärsgården som gärna vill vara med i tävlingen. :)

monikanen sa...

Hej!
Klart man vill vara med.Ett vindspel skulle inte vara fel.
Nu hoppas jag på fru fortuna!
Kram i sommarvärmen
Monica

Anonym sa...

100 000 grattis till er fina blogg! Den är nog mångas favoriter, bland annat min! Vilka jättefina skyltar, finns dom att köpa också? Ha en bra vecka och hoppas Alice öga mår bättre..
Kram
Titti-Gruvgatan13

me and alice sa...

Hej Kari från Norge och Karin från Körsbärsgården. Kul att ni vill vara med!!
kram Susanne

kullagulla sa...

Nummer 56 blev jag
eftersom jag för tävlingar är svag
Med halsont i soffan jag ligger
och om en skylt tigger...
Nej skämt o sido
Önskar bara mej lite tur.
Fortsätt trevlig sommar kram

Anonym sa...

Hejsan!
Kanske kan man vara en vinnare?
Men har ingen stor betydelser, din blogg fins ju där alltid för mej att läsa!
Jätte-trevlig at g¨in på varje dag...
Har det gott i solen!!!
MVH Christina

me and alice sa...

Kulla Gulla: Vilket roligt rim,hi,hi...Krya på dig!
Christina: Vad snäll du är!
Hej Titti: Jag mailar till dig senare!!
Kramis /Susanne

Galleri Hönshuset sa...

Hej. KLart jag är med o tävlar. Ha det gott. Kram Pirre

Anonym sa...

Va roligt med tävling och vilka fantastiska vinster sen :)

Jag vill absolut vara med och tävla, det är så spännande och roligt...hihih!!

Ha en riktigt härlig dag i solen!
Kram

Kristin sa...

Hej, jag vill också vara med i tävlingen! Vilka fina priser det var, precis som allt annat på er fina blogg!!! :-)

Kram Kristin

Svenska inredningsbloggar sa...

Hallå där, vilket vackert hus ni har!!! Oj, oj, hur mycket ska jag sätta att du får historiens mesta antal kommentarer: ) Det var verkligen fina priser du lottar ut, så fint av dig! Jättefina skyltar, lampkjol och vindspel! Jag önskar mej själv lycka till: ) och dig en bra ny vecka i solen! Mari. ( Nu har du nog en spekulant på skyltarna med som jag får sälja sen i sommar, hih, hi...)

Tidsmästarinnan sa...

haha, jag gissar också att det blir kommentar-rekord nu, vilka otroligt fina priser och vilket härligt hus ni har!
alltid roligt med tävling, nu hoppas jag på tur!

Kram från
Susanne

En inredoholic sa...

Grattis till 100 000! Klart jag vill vara med i tävlingen!!

Önskar dig en bra start på veckan!

Kram
Jannice

Kerstin sa...

Klart jag vill vara med och tävla. Hoppas på lite tur och önskar dig en trevlig dag.
//Kerstin

Useful Art sa...

Oj vilka fina priser, nu vill jag ju verkligen vinna :D

Hoppas nifår en riktigt bra vecka!
Kram Sara

Jordgubbar med mjölk sa...

Jag vill gärna vara med! Så fina priser!

Kram M

Johanna sa...

Inte heller jag kan låta bli att delta i tävlingen, speciellt inte då det är så fina priser!
Kram på er!

Anonym sa...

Hejsan!
Här kommer Hjärtliga Gratulationer från en "anonym". Äsch...jag heter Anette, bor i Göteborg och har nyligen hittat hit till inredningsbloggvärlden...och på kuppen nästan blivit beroende av alla era fina bloggar! Blev jätteglad när jag upptäckte din och Alice´s, för här finns mycket inspiration och fina bilder att drömma sig bort i. Börjar bli rejält sugen på att starta en egen blogg så småningom. Tills dess är jag djupt tacksam att även vi "bloggsnyltare" ;-) får vara med och tävla - det har jag aldrig gjort förut, så det ska bli mycket spännande.
Lycka till även i fortsättningen med er fina blogg!
Kram Anette

Där Rosor Aldrig Dör sa...

Hej på er tjejer!
Klart jag vill vara med i eran tävling =)
Jätte fina priser!!!
Jag håller tummarna att jag blir en av de lyckliga vinnarna :)

Ha en underbart härlig vecka!

Kramisar från Benita

n o r d i n g å r d e n sa...

Hmm... skrev en lång kommentar, kom den bort el vad sjutton, väntar lite så skriver jag igen i sf; ) Mari.

me and alice sa...

Hej Anette!
Klart du ska vara med och tävla! Kul att du gillar min och Alice blogg. Visst ska du starta en blogg. Det är så hilma roligt och givande...
kram Susanne

n o r d i n g å r d e n sa...

...äsch, har aldrig varit med om ngt likn, fick till och fram den gula överkanten" din kommentar har sparats.." osv men den försvann!

Gör ett nytt försök:

Oj, vilket vackert hus du har, så fint, kul att få se och ska vi slå vad om att du får blogghistoriens mest antal kommentarer: ) för så mycket fint du lottar ut alltså! Jättefina skyltar ( som man kanske får äran att sälja sedan ser jag: ) och lampkjol och vindspel var så fint också! Jag önskar mej själv stort Lycka till: )Gratulerar dig och din fina blogg och önskar en fortsatt skön och solig vecka!! Mari.

Vitt är vackert sa...

Hej!
Vilka fina priser!! Klart man måste vara med och tävla!!

Härlig blogg!

Kram Ellinor

Anonym sa...

Vilka härliga skyltar - en välkommen-skylt skulle passa perfekt hos mig! :)

Hagbacken sa...

Åh din tävling vill jag självklart vara med i och "tarva på" de fina grejerna!

Grattis till alla besökare, roligt!

Trevlig dag i solen! Kram Linda

Annika sa...

Hejsan O grattis till så MÅNGA besök!!!! inte konstigt med en så fin blogg.. Tävling,,, klart man vill vara med. Med så fina priser. Värmlandskram från Annika

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Jättesöta skyltar (hmmm tror jag sagt det förr...:) Självklart vill jag vara med och tävla!

Ha en skön måndag!
Kram Annica

Shyme sa...

Tar min vanliga runda bland alla underbara bloggar och stannar till här och läser att ni har en tävlig. Jättekul! Är gärna med i den :-D

Anonym sa...

Hejsan! Självklart vill jag vara med i din tävling! =) Hittade din blogg genom "spets och snor" och tycker att den är helt fantastisk! Självklart hamnade den i min favoritlista bland alla underbara bloggar! Full av inspiration! Och jag måste säga att jag förundras av din duktiga dotter, Alice!

Ha en underbar dag i solen!

Kram Jenny Isaksson
isaksson_jenny@hotmail.com

Kallholmen sa...

Vilka fina priser.
Det är klart att man hoppas på tur.
Jag har ju missat fler inlägg har inte haft tid för datorn i helgen inte för något nytt inlägg heller men nu är det ju Måndag och ny vecka.
Tack för tipset om blomkrukan för snören,jag har letat en burk för det men nu får jag ju måla istället .Jag hoppas att ni vänta riktig länge med loppisen för i slutet av Juli är jag i dalarna......=)
Ha de gott
Kram Malin

Ulrica sa...

Grattis till 100 000 besökare.

Självklart vill jag ta chansen att vinna någon av dina fina vinnster.

Ulrica

me and alice sa...

Hej Jenny!
Kul att du gillar vår blogg!
Klart du ska vara med och tävla du också!!
kramis /Susanne

Lina sa...

oj så många kommentarer! Klart man vill vara med att tävla om så fina priser!! Ha en underbart härlig dag!

MiaMaria sa...

Grattis!!!!!!

Och vilka härliga vinster klart man vil vara med.....

Må så gott denna måndag!
MiaMaria

Anonym sa...

Jag vill också vara med och tävla. Tänk nu om man kunde få ha lite tur denna gång, och lyckas vinna den vita skylten med "Välkommen till oss!!"
Jag håller tummarna!
gotland@speedmail.se

Anonym sa...

Hejsan! & TUSENTACK för en jättefin blogg:) Är inne varje dag & njuter...Jag vill gärna vara m. i tävlingen:) Ha en mysig dag!/Kram ifrån Elisabet

Anna sa...

Guud vilka priser!! Och vilken blogg Ni har, helt underbar. Sånt här blir man glad av. Har nyligen hittat denna härliga, ljuva värld...
Vill gärna vara med på ett hörn och hålla tummarna. Allt du hade är som gjort för att bo här i Arvslindan med mig!! Räkna med mig i tävlingen ;D
Tack för många härliga bilder och glada ord!
Anna

Anonym sa...

Klart jag vill vara med. Besöker ofta er blogg.

Jessica i avesta

K. sa...

Vilka fina och härliga vinster i detta underbara sommarväder.. jag vill gärna vara med och tävla!

Hoppas du får en fin dag!

Kramen, Karin

Maria sa...

Syns ja!!!!!?????
Här var det många före mig och jag antar att det kommer minst lika många till, underbara priser som hade gjort sig på min fina innergård!

sabina sa...

Jag är gärna med i er tävling! Sååå fina priser!!

Anonym sa...

Å vilka fina saker! Är ju gärna med och hoppas så klart.Blev lite förvånad när jag insåg att ert hus var rött, jag som hade en vision om att det var vitt.Men vackert är det. Kram Katta

Annas skattkammare sa...

Men vilka fina vinster! Klart jag vill vara med! =) Visst är det härligt när man fått lite solbränna.. =) Kram /Anna

Anonym sa...

Oj, en tävling!
Klart jag vill vara med.
Tittar in till din fina sida ibland o njuter för fullt....
Tyvär har jag ingen blogg.
Så jag vet inte hur jag ska göra. Hoppas mitt meddelande syns hos dig..?
Jag kikar in igen på Onsdag o ser efter vem som vann!:)
Tack för en fin blogg! Åsa.

mysiga heestrand sa...

Tack för kommentaren du gav till oss. Vi vill också gärna vara med i tävlingen. Vi tittar ofta in till dig och Alice för ni har en jättefin blogg.
Ha det gott i värmen
Marita & Camilla i Heestrand

Anonym sa...

När det är såna fina priser vill man ju såklart vara med och tävla! Bloggar inte själv men läser gärna andras. Kul att ni skriver nya inlägg dagligen!

Kram Anna S.

Helene på Rörvik sa...

Hej!
Vill gärna vara med i er tävling!
Må så gott! Helene

Helene på Rörvik sa...

Hej!
Vill gärna vara med i er tävling!
Må så gott! Helene

Anonym sa...

Hej!
Förstår att du kommit att bli så populär, din blogg är ju såå vacker, jag blir så inspirerad av allt det fina, vill gärna vara med i tävlingen fast jag inte har någon blogg. Hälsningar Karin. L larsson.karin@soderhamn.com

Mamma C sa...

Klart jag vill vara med i din tävling. Mycket fina priser du visade.
Kram Mamma C

Anonym sa...

Självklart hoppar jag på er utlottning.
Hittade er underbara blogg av en slump.
/Susanne,blandkuddarochbusigabarn

n o r d i n g å r d e n sa...

Ha, ha, detta blir ju kul! : ) Mari.

Iris // Alla dagars kaos sa...

Alltid lika kul med tävling. Jag vill absolut vara med!

Den gamle stil-de svunne tider...VINTAGE sa...

Ja vil gjerne også være med !
Jeg liker huset deres så godt utvendig også , vi skal ha make vindu(fønster) i vårt nye hus, som deres vindu. Er å ser på bloggen din hver dag.
Klem fra HIldegunn

Liza i pepparkakshuset sa...

Självklart vill jag vara med i tävlingen. Vilka fina vinster

Kram Liza

Lyktor och Tyg sa...

Jag är gärna med, jag kommer att hoppa och skutta om jag vinner, så fina skyltar.

Lyktor och Tyg sa...

Jag är gärna med, jag kommer att hoppa och skutta om jag vinner, så fina skyltar.

Anonym sa...

hejsan!! vill vara med i tävlingen! brukar vara in på er blogg dagliden, ni har det såå fint!! kram Lina Johansson mailadress:lina.johansson.knekta@hotmail.com

Marie sa...

Grattis till 100 000 besökare! Självklart vill man vara med och tävla, vilka fantastiskt fina priser!

Ha det bra i sommarvärmen!
Kram Marie

www.missfixtrix.com sa...

Vem vill inte vinna något av de där fina priserna... I LIKE!!! Ha en bra kväll i underbara sommarvärmen / Johanna

Sara sa...

Jag är gärna med även om konkurrensen är hård.
Kram Sara

Anonym sa...

kLART JAG VILL VARA MED OCH TÄVLA OM ERA FINA PRISER ,HAR INGEN BLOGG MEN LÄSER GÄRNA ER,VÄNTAR PÅ ER LOPPIS OCH HÅLLER TUMMARNA ATT NI BOR INTE ALLTFÖR LÅNGT BORT,HA DET!!!!!/ANNE-LIE

Anonym sa...

Håller tummarna för att jag vinner!

:)

Lisa Nilsson

Vecka - Vecka sa...

Klart man vill vara med! Den som vinner har nog turen med sig, då det är så många deltagare.

Kram, Lotta

anna k. sa...

Men ni är då verkligen för generösa!! Klart man vill vara med och om man får önska så önskar jag mig vindspelet - har alltid önskat mig ett! Nu håller jag tummarna - så de blånar *iiiihhhhhgggg* !

ängeln i vitt sa...

Hej där!

Grattis till alla dina besök. Det är klart jag vill vara med. Vilka priser du lottar ut. Det blir snart en tävling hos mig :=)

Ha det gott i värmen
Kram Carina

Anonym sa...

Fortfarande min favoritblogg. Va mer kan man säga! Kram Agnetha

Tove sa...

Hej!
Vill egentligen bara gratta till alla besökare. Det är ni värda med så fin blogg!
Hoppas att ni får fortsätta att njuta av fint väder även i fortsättningen.
Många kramar!
Tove

Maria sa...

Grattis för en välbesökt blogg, den är verkligen läsvärd...vackra bilder och vad ert hus ser vackert ut utifrån!!

FINA vinster!!!

Anonym sa...

Klart man vill vara med och tävla =) Vilka fina priser du/ni har!
Er blogg är helt underbar, tittar in här titt som tätt =)

Ha det bra!

Evelinas hus sa...

Hej,
Tävling hos er vill jag ju verkligen inte missa. Konkurensen är hård ser jag.
Grattis till alla besökare.
Kram Caroline

Jennie sa...

Är gärna med och tävlar!! Skulle hemskt gärna vilja ha en sådan fin skylt, kanske med just ordet "Välkommen" på....

Ha en bra dag/ Jennie

mig & alice sa...

Hej Vännen.
Men vilka fina priser du delar ut, självklart vill man vara med i utlottningen :-).

underbart, härligt väder har vi ju. Synd att du missade bloggträffen, var sååå himla roligt, har skrivit om det inne hos mig.

Ha det så gott i sommarvärmen och hoppas att det håller i sig över skolavslutningen.

Kramisar
Melinda

HEMMA HOS LINNÈA sa...

Hallo

Klart man vill va med i utlottningen.
Härliga priser..
Ha en skön vecka
Kram Liselotte

Linneagården sa...

Hej svejs på Er!
Här kikar man ju in varje dag för Ni inspirerar mig på många vis. Vilket charmigt rött hus ni bor i, härligt.
Vad kreativ (duktig såklart)du är som har både sytt & målat fina skyltar/lampslöja.
Tror jag skriver som nr 126 & håller tummarna för vinst, men det är väl bli lika många till som vill vara med i er Tävling!

Kram till er /madelene

Petra sa...

Stort grattis till era 100 000-besökare - wow, säger jag! 100 000, smaka på siffran. Det är mer folk än på en konsert! :-D
Älskar rosor, kommer bli superläckert på din flaggstång *inte aalls avis på din stora fina tomt när en annan endast kan gå ut och vända sen är det klart!* :-D
Är självklart med o tävlar - det kan man ju inte låta bli att göra med sådana priser i potten!
Sköt om dig i värmen!
Kramiz
Petra

Designe sa...

Oj, så mycket fint man kan vinna! Vill självklart vara med! Superfina skyltar! Kram :)

ColonialEast sa...

Stort grattis till alla besökare!!! Fantastisk blogg du har så du är värd varenda en. Jag vill vara med och tävla om det där jättefina vindspelet. Kram!!

Lindesnäs-Annika sa...

OOjj, vad många besökare, fast ingen överraskning direkt. Jättefin blogg! Och det är klart man vill vara med i utlottningen av dom fina priserna!!
Ha en underbar måndag! Kram!

Steinheim sa...

For noen fine saker, jeg er med i tävlingen!!

klem

skulle gjerne vinne en skylt....:)

Malin sa...

Hej! Klart jag också vill vara med i tävlingen, med så fina priser. Kram Malin

Jaana sa...

Hej!
Jag vill har med!

Solig hälsning :)

Jonna från Finland

LantlivsAnette sa...

Halloj där !bara jag som kikar in och kollar hur många som vill vara med på tävlingen...jisses !! långt över hundra stycken !!
Men fattas bara annat då du har så fina saker...
Jag är på jobbet nu,känner mig lite mör i axlarna,jag målade mitt blivande gästrum igår,det är ganska tungt att rolla väggarna,två varv..puuhhh..nu är det alla snickerier kvar och till helgen målar jag golvet,sen kan jag inreda där,det bästa av allt...
Ha en skön dag i ditt fina hem Kram Anette

Anneli sa...

Hejs svejs!!

Ställer mig här längst bak i kön...;)
Sommarvärmen gör, att jag numera endast smyger runt utan att lämna så många spår efter mig...men nu måste man ju pröva sin lycka!!

Och HELT OTROLIGT med över 100.000 besökare - ett stort GRATTISKRAM från mig!!

Anonym sa...

Hej Susanne & Alice
jag lockades också till att lämna ett spår efter mig för första gången..hihi...Grattis till alla besökare, det är så väl förtjänat & jag är inne här och smyger ofta må ni tro :) Ert unika och personliga uterum är min favorit här: det ser så underbart trivsamt ut! Kram på er från Cecilia

Hanna i Det stora grå huset sa...

Oj inte dåligt vad många som skrivit här! Och fler hinner det väl bli...

Har en utmaning till dig på min sida. Om du har tid , ork och lust.

Ha en härlig dag!
Kram Hanna

Annasfredricstorp sa...

Hej där!

Alltid lika många som är inne på din sida. Men det förstår jag. Är ju också här och kikar hela tiden. Spanade efter tävlingen hela helgen. Kul att den dök upp och vilka fina priser sen.

Kram så länge/Anna

Lilla Trollbacken sa...

Hallå där!

Självklart vill man vara med och tävla!
Oj oj, 138 kommentarere före, men jag hoppas på tur!
Kram
Gabrielle

Anonym sa...

Hej! Klart jag vill vara med och tävla. Drömmer om någon av de fina skyltarna.... Har nog lämnat avtryck bland kommentarerna förr, tittar in dagligen och får massor av inspiration från er båda. Ni har ett fantastiskt fint hem och ett enormt öga för goda loppis- och auktionsfynd. Önskar er båda en trevlig sommar!

Anonym sa...

Hej susan!
Hoppas att det inte är försent att vara med... för jag vill väldigt gärna vara med.
//Mirjam

ps. läser eran vackra blogg varje dag...ds.

Jen sa...

Hej!
Ni har verkligen en jättefin blogg som jag tycker om att läsa.
Jag vill gärna vara med och försöka vinna något av era fina priser.

Jag har nyligen startat en blogg, http://vitagrinden.blogspot.com/
välkomna in och hälsa på om ni vill!

Ha det gott!! / Jen

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Oj, vad många som vill tävla! Chansar väl och hoppas på tur!

I övrig så har du en väldigt fin blogg :-)

Ha en bra dag! //K

IKT i min vardag sa...

Jag ställer mig i kön av tävlingslystna ;-) Vilka vackra skyltar du har gjort(?):-)Självklart vill man vinna en sådan!

Kram

Vitt Hemma sa...

Ojojoj! Så mycket fint! Ställer mig i raden av flickor som håller sina tummar på att få vinna... ;)

Kram

sommar-rummet sa...

HEJ!
Det va ett tag sen... Inte hunnit blogga nästan alls. Vill naturligtvis vara med på din tävling. Och STORT GRATTIS till alla besöken, inte så konstigt, du visar alltid så mycke vackert! Ha det gott i sommarvärmen! KRAMAR från mig!

Anonym sa...

Å jag blev jätteförälskad i vindspelet,läser ofta din blogg för att få lite inspiration,har tyvärr ingen egen blogg å brukar aldrig tävla eller köpa lotter ,men nu tänkte jag iallafall göra ett försök..Jag vill vara med och tävla :-)vem vet jag kanske har tur :-)

Annelie

Spets och snor sa...

Man kan ju hoppas på någon grannfördel när det kommer till tävlingen :-)

Fredrika sa...

Jag vill ju vara med såklart!

Fredrika

Mitt skabbiga chica hus sa...

Åååhh vad fina saker, klart jag vill vara med!

Tror jag snabbt som attan måste starta 2 fejkbloggar och anmäla mig till tävlingen så jag har chansen på alla tre vinsterna:o)

För hur ska man någonsin kunna välja?

KRAAAM
Mia

Kannor och karaffer sa...

Stort grattis till så många besökare! Tänk så många ni inspirerat med er underbara blogg - till er kommer man gärna tillbaka...

Klart man vill vara med i tävligen så här i elfte timmen - så här hoppas jag på tur :-)

Ha det gott!
Ann

Malin - I min trädgård sa...

Jaa jag vill vara med! Vilka fina vinster! Nu håller jag tummarna.

Ha det skönt i sommarvärmen!

Mjuka sa...

Åh vad jag vill vara med!!
Hur kul som helst
Malin

Tusenfröjd sa...

Klart hag vill vara med i denna tävling med så fina vinster. Men 153 kommentarer... då har man ju kanske ingen chans! Ha en underbar kväll/ Liv

Lilla Blanka sa...

Hej Alice och Susanne!

Ett hundra Tusen GRATTIS!!!
Härligt med så många besökare, men så har ni ju en ovanligt mysig blogg oxå ;)

Kraaam
Mia

Ps jättefina vinster!

Anonym sa...

Ni har precis en sådan blogg som ger mig inspiration,till att våga ..kanske snart att skapa en egen blogg, har så mycket fina loppisfynd att visa och så mycket lantligt vitt här hemma. Det här är första tävlingen jag är med på, så lite pirrigt är det, men priserna är underbara och min son säger han håller tummarna för lampskärmen, för han tycker vi har lite väl många målade lampfötter utan skärm, är det någon som känner igen det? Tack för en jättefin blogg, följer dig ständigt! Allt gott/ Liselott

erika sa...

Oj, en tävling! Count me in!

Mitt Egnahem sa...

Oj vad många som vill VINNA! Jag med. Gärna en sådan finfin skylt. Många varmhälsningar från Värmländska Mitt Egnahem

Majas mammelucker sa...

Hej Susanne!
Klart man vill vara med i tävlingen..du är en riktig inspirationskälla bara så du vet det vännen..
oj ett stort Grattis till alla besökarna..kul..
Många kramar
Maria.

Philura sa...

Jag vill oxå vara med i tävlingen!

"Välkommen till oss" skulle pryda vår dör så fint!

Philura@passagen.se eller lämna info på min blogg OM jag skulle vinna.....

Jes/Vita villa vila sa...

Å vad kul med en tävling :) Så klart jag håller tummen & hoppas ♥

Fina bilder!

Kram Jes

Skin sa...

Jag vill också vara med i tävlingen! Jag tycker de där skyltarna är så fina!
Kolla min blogg om du vill skinsweden.blogspot.com

Cecilia sa...

Åh självklart vill jag va med å tävla!!! Precis som mååååånga andra! KUL!

100000 Besökare! Grattis! Förstår det med ditt vackra hem!

Soliga Kramar Cecilia

Anonym sa...

Hej ! Härliga vinster i en härlig blogg ! Klart jag vill delta i tävlingen . Ha en bra helg ,
mvh Åsa Andersson

Anonym sa...

Jag vill oxå vara med! Önskar mig en sån fin lampskärm!
Underbar blogg!
mvh Lisen H.

Anonym sa...

Hej tjejer, tänk vad fort det går - redan mer än 100.000 läsare. Vilken succé!
Klart att man vill vara med i tävlingen då.

Grattis & Soliga Kramar
AnnA

På min gatan i stan sa...

Klart ja vill va me!!! :-)

Ha en underbar dag!

Kram!

Anonym sa...

Oj vad många. Nog liten chans att vinna. Men provar man inte så har man noll chans......
Drömmer om en välkommenskylt! Gör du skyltar på beställning?
mvh @nn@ Krogh

Anonym sa...

hej me and alice vilket vackert hem ni har jag är själv dalkulla men bor idag i en annan stad tänkte besöka eran fina butiki sommar.

Anonym sa...

Hej!

Greetings from Finland. I really enjoy reading your blog! Please include me in the competition.

Päivi J.

P-lina sa...

Åhhhhh vad många kommentarer!!! hann precis i tid ... tur att jag blev frisk i tid så jag hann vare med i er tävling!!!!

Kram på er!!/P-lina

Vitfärg, romantik och rosor sa...

Självklart måste jag ta chansen att vara med i eran tävling, ni har så fina priser.
Ha det gott i sommarvärmen.
Kram Annika

Linda sa...

Hej!
Detta var tyvärr första gången jag besökte din blogg, men jag har lagt den bland mina favoriter, så jag kanske kan hjälpa till så att ni når 200.000 besökare :)
Vinna, tja det gör jag ju gärna.
Oavsett kommer jag tillbaka, för det var inte sista gången jag var här.

Helena Dovier sa...

Oj, 100 000 besökare sedan januari är ju helt makalöst! Men det är ingen slump att besökarna är så många - så mycket fint som ni visar och så mycket inspiration som ni bjuder på. Jag kommer definitivt att fortsätta titta in här, räkna med det :-).
Kram från Helena

H A N N A S - F O R M sa...

NÄMEN här ligger man i lä...STORT GRATTIS!!!!!!!!!! Förstår att du är så populär, du är ju en av mina favoritbloggar...och favorittjej med såklart!

JAG VILL VINNA...A L L T ! Herregud vilka priser...Har du gjort något själv??????

KRAMAR i massor!!!

Hälsa Alice, hoppas att hon är bättre nu (med ögat)!

Hanna

Anonym sa...

Hej!
Har precis hittat er på bloggen, vilken underbar familj ni verkar vara och Evert....
Har lagt er som favurit så jag återkommer snart!
Mvh Camilla

Hanna i Det stora grå huset sa...

Snart är det dags... Jag håller tummarna. Men motståndet verkar vara hårt... :-/

Hoppas att det är bra med er! Har ni också haft avslutning idag?

önskar er en fortsatt fin kväll!
Kram Hanna

Anonym sa...

Hej! Jag är ofta inne här på er jättefina sida! Självklart vill jag vara med i tävlingen - vilka kanonfina priser!

Anonym sa...

Det är så roligt att varje morgon börja med att titta in på Er blogg och få se vad Ni har haft för Er.Mycket fina bilder,smakfull inredning och Hur hinner du med allt? Ha det bra Alice på sommarlovet. Inger

Anonym sa...

Hej

Visst vill jag vara med o tävla .

( inga pengar inga klöver en
skylt är exakt vad jag behöver.)

kram från Eva johansson
Järfälla

Anonym sa...

Härligt inspirerad blir jag av din blogg! Idag är jag så bubblande glad för vi har hittat vårt drömhus på landet...En av de vackra skyltarna hade varit fina på vårat lilla hus. Kan man ha tur två gånger på en dag!?

Körsbärsgården sa...

Är ute på en liten bloggrunda innan det är dax att krama kudden. Tittar in imorgon igen och ser om jag haft någon tur i tävlingen. Fast det spelar ingen roll egentligen, det känns som en liten vinst varje gång Ni delar med Er något nytt inlägg! :)

Kvällshälsning från Karin.

Millygarden sa...

Tjingeling!
Nu har jag äntligen köpt mig en ny dator!! och vad hittar man här en tävling!!! jag vill självklart vara med!

Kram Marina

Anonym sa...

Kul och spännande med tävling! Er blogg är underbar och jag återkommer ofta och gärna :) Fantastiskt söta priser - håller tummarna ;-)

Ha det gott och fortsätt gärna blogga så vi som inte vågat starta någon egen blogg ändå kan njuta och hitta inspiration :)

MVH/ Helna

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin