onsdag 26 december 2007

Det går undan!


Är det inte konstigt hur fort julen är över. Man planerar, pyntar, bakar, handlar klappar och julmat... Helt plötsligt är allt över. Känns lite, lite moloket. Fast vi har haft världens härligaste jul hemma hos svärmor och svärfar . Med jättegod mat och allt som hör till...Det tackar och bockar vi för. Nu ska vi fortsätta och lata oss lite till... För i morgon bär det av in på julrean. Det är nog ganska bra att vara utvilad då. Eller vad tror ni....


Kram susanne :0)

13 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Jag håller med dig om att julen den bara svischar förbi..fort har det gått...
Hoppas att du fina fynd på rean,du får väl visa oss sen...
Ha det så bra Kram Anette
P.s fin bild du visar...

johanna sa...

Nää vad roligt att du oxå börjat blogga!!!Vilka helt underbara bilder.Du verkar ju ha hur mysigt som helst.
Hit vill jag kika in ofta ,hoppas det inte gör något om jag länkar
kraaaam

Jennys Vita Villervalla sa...

Här hittade jag en mysig,lovande blogg!
Välkommen till bloggvärlden och God fortsättning till dig!
Hit kommer jag snart igen:)
Kram
Jenny

marie sa...

Men vad kul med en ny blogg och du ser att kunna bjuda på sånt som jag gillar! Nu vill man ju se mer, åhh vad spännande! Välkommen till bloggvärlden! Får jag länka till dig?
Kram Marie

Marie sa...

Hej! Välkommen till den underbara och beroendeframkallande bloggvärlden! Din och dotterns blogg ser jättemysig ut, är det ok om jag länkar? Hit kommer jag kika in ofta!

Ha en fortsatt bra vecka!
Kram Marie

H A N N A S - F O R M sa...

Hej!

Jag är oxå ny i bloggvärlden...så fint du har det...skulle oxå vilja bo i ett 20-tals hus.

Visst går det snabbt...håller med dig att det går lite föööör snabbt...men nu får man väl luta sig tillbaka och bara slappna av ...ett lítet tag.

Ha det gott!

Hanna

Maria sa...

Hej Susanne!
Vad roligt med en till blogg i den vita världen...du visar sååå fina bilder. Det ska bli roligt att följa dig.
Ang dina frågor hos mig..det är nr 1 2008 i Allti hemmet som mitt hem är med..och självklart får du länka mig. Jag kommer garanterat tillbaka hit.
Ha det bäst
Maria

Solsjö - Under en vind sa...

Så fin blogg du ser ut att ha!!! Jag återkommer gärna! Jag har en låst blogg som du gärna får en inbjudan till om du mailar mig på underenvind@telia.com Slriv ditt bloggnamn i mailet så jag vet att det är du isåfall!
Ha en bra dag! Kram Sara

Lavendel & Romantik sa...

Va kul att du börjat blogga du med det vackra hemmet...God fortsättning och Gott Nytt År...Kram/Majsan

johanna sa...

Hej
tänkte fråga om du har möjlighet att maila mig på johanna.flyckt@hotmail.com har en liten fråga till dig=)
Kram

På min gatan i stan sa...

Precis! Det går ju verkligen undan under julen. Måste erkänna att jag är lite trött på den nu.

Fin Evert du har! :-)

Kram Martina

me and alice sa...

Hoho, bara lilla jag som tittar in ... hihi kramisar Helena

Marie sa...

Hej Susanne!

Självklart får du länka mig! Måste bara fråga, är det du som är DEN Susanne som är kompis med spets och snor Helena och har världens vackraste hem? Eller är jag helt fel ute?

Kramar från nyfikna Marie

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin